úterý 14. května 2013

New in

Slibované new in je tu. Neděste se, že je toho trochu víc, ale vzala jsem věci asi za poslední 3 měsíce. Až snad na dvě věci jsem všechno kupovala ve slevě, takže co jsem tak koukala, tak každá věc, která byla zlevněná, nestála víc než dvě stovky (jó, to se musí umět =D).

Orsay 499Kč
Tento (pro mě) dokonalý a hlavně krajkový top mám z Orsay. Už na tom ramínku jsem se do něho zamilovala, ale musím přiznat, že jsem váhala. Mé srdce jasně hlásalo "BER HO!", ale mozek trošku protestoval a to kvůli ceně. No nakonec to dopadlo tak, že jsem odešla a za 5 minut jsem se tam vrátila a vzala si ho =D.

New Yorker 179Kč
U tohoto svetru žádný protest mozek nedělal (taky neměl důvod), protože byl zlevněný a to na 179Kč z původní ceny 769Kč. No nekupte to =D. Navíc je úžasně heboučký, že bych se s ním nejradši furt mazlila a je hlavně teplý.

Gate 148Kč
Tyto dva slaboučké svetříky jsem ulovila v Gatu taky zlevněné a to ze tří stovek na 148Kč. Vzala jsem si rovnou dva, protože jsou delší a mě z toho neleze pupek ven =D. Navíc jsem zjistila, že ten žlutý svetřík je vlastně moje první žlutá věc. Ani tričko jsem neměla žluté, takže premiéra.

C&A 15€
K tomuhle svetru mě nakonec přemluvila Mirka a za to jsem jí teď vděčná ;), protože je strašně pohodlný a v mé (poslední dobou) oblíbené barvičce. Je to tedy velikost 2XL, takže je mi sakra velký, ale na postavě vypadá krásně a dokonce v něm i trošku schovám bříško.

Lidl - legíny 99Kč, těhotenské modré tílko 129Kč, bílé a růžové tílko 129Kč
Tyhle všechny věci jsou z Lidlu. Legíny jsem kupovala někdy minulý víkend, modré tílko s proužkem je těhotenské, takže je delší a opět mi z toho neleze ven pupík, takže palec nahoru a růžové a bílé tílko prodávali dohromady.

Kik - tílko 105Kč, kraťasy 105Kč
Nevím jak vy, ale já jsem ujetá na podobná pyžama a miluju takovéhle kraťasy na spaní jenom s obyč tílkem, takže když jsem je viděla v Kiku, tak jsem po nich hned čapla a navíc je měli poslední, takže prostě znamení, že čekají na mě.

Globus 160Kč
Poslední úlovek je z dnešního dne a z toho jsem úplně nadšená. Jela jsem pro nějaké věci do Globusu a měla jsem ještě čas, tak jsem se šla kouknout na oblečení a boty a objevila jsem tam tyhle balerínky. V této barvě jsem je sháněla už hodně dlouho, takže jsem byla šťastná, že jsem na ně tady narazila a to ještě za takovouhle cenu.

H&M
A abyste si nemysleli, že jsem krkavčí matka, tak vám sem hodím i fotku tygřích overálků, které jsou pro prcka z H&M. Ty když jsem vidělal, tak to byl konec =D a prostě jsem je musela mít.

6 komentářů:

  1. To krajkový tričko ti závidím, je fakt nádherný :)) .. A ty věci pro mimčo jsou taky super:))

    OdpovědětVymazat
  2. Giveaway! http://callmeketrin.blogspot.cz/2013/05/kvetnova-giveaway.html?showComment=1368599345117#c5735829956609616919

    OdpovědětVymazat
  3. super veci si si kupila, to prve tricko sa mi paci najviac. a tie overaliky su uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. balerínky by se mi taky ještě nějaké hodily :)
    první triko je něco pro mě, já jsem na krajky, ale s tou cenou bych taky váhala :)
    oblečko pro prcka je super! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...