úterý 7. května 2013

Proč zase já?!

Znáte ten pocit, kdy si něco představujete, že to bude tak a tak a realita je úplně jiná? Řekla bych, že ten pocit zná snad každý... Nevím, jestli to, že pomalu blázním je jen hormonama a dočasně, ale sakra moje spotřeba kapesníků se den za dnem zvyšuje až bych se někam nejradši zahrabala. 

Změna je život... Ano, to je, ale že dny budu trávit sama nebo chvíli před spaním s někým, kdo čučí do počítače a pomalu neřekne ani slovo, to jsem si opravdu nepředstavovala. Vážně je mi z toho všeho smutno. Už aby tu byl prďolka se mnou, protože jinak nevím, jak dlouho bych tohle vydržela. Omlouvám se za takovej "ufňukanej" článek, ale povídání se zdí mě už opravdu nebaví. Příští článek bude v podobě new in, takže už konečně něco, čemu se dá říkat článek.

8 komentářů:

  1. Netrap se :( To se mi vůbec nelíbí tohle.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla by si myslet jen na to lepší a to na mimčo :) Bude zase líp neboj ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pořádám giveaway, třeba by ti mohla zvednout náladu. :(

    http://marianne-style.blogspot.cz/2013/05/giveway-01.html

    OdpovědětVymazat
  4. Bude líp, s miminkem přijde do života obrovská změna a pak se to všechno ustálí a budeš šťastná :o)

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasím s předchozíma komentářema, opravdu tahle situace je jen dočasná, s mimčem bude vše lepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. nekoukala si náhdou na pořad čtyři v tom?myslím že by pro to byl tvůj přiběh jako dělaný.:)) přeji mnoho štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala, ale rozhodně bych nedávala "na obdiv" svoje soukromí v televizi ;). Děkuji.

      Vymazat
  7. Až bude miminko na světě, tak bude určitě hned líp:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...