pátek 3. května 2013

Ráno, které by mohlo být každý den

Dnešní den mi začal krásně. Nejdřív čerstvé povidlové buchty k snídani od babičky mňam a pak v podobě pošťáka i balíček, který jsem vyhrála u holek z http://sheiswe.blogspot.cz/. Musím říct, že mě to opravdu potěšilo. Moc štěstí na to, že bych někde něco vyhrávala, nemám, takže o to větší radost jsem měla a holkám ještě jednou děkuji. Nutno podotknout, že holky neřekly, co v balíčku je, takže o to větší překvapení to bylo, když nevíte, co jste vyhráli =D.


Po otevření obálky jsem se hned vrhla na rozbalování, protože já jsem velice netrpělivá, takže jsem se nemohla dočkat, co v balíčku objevím. No a co jsem tam našla?



Růžovou houbičku na mytí, ze které mám velkou radost už jen pro to, že je růžová! a hlavně taky moje stará mi už dosluhuje a vypadá už opravdu nevábně, takže takhle přišla v pravý čas. Pak tam jsou tři pidi sprcháčky a nejvíc se těším až vyzkouším ten s vůní pivoňky, protože jsou to hned po gerberách mé druhé oblíbené květiny no a dva bonbónky, které jsem hned snědla =D byly opravdu tou sladkou tečkou na závěr.

5 komentářů:

  1. taková výhra určitě potěší :)
    mě se taky nestává, že bych něco vyhrála, protože se soutěží většinou moc neúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som este nikdy nic nevyhrala :D
    gratulujem ti k tvojej vyhre, pekne veci su to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme rády, že překvapení potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, můžu se zeptat, jak děláš ty hvězdičky za myší? Prosím napiš na marianne-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jak tak pročítám tvé články tak jsem moc ráda ,že nejsem jedinej úchyl na dmko.
    Taky jsem tam pečená vařená :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...