středa 5. června 2013

Big girl

Tak vás dneska zdravím jako velká holka =D. Dnešním dnem jsem nadobro řekla pá pá té ošklivé příponě "náctka" a zavítala jsem do světa cetek. Dnes je mi krásných 20, ale tedy čekala jsem, že to bude aspoň nějaký rozdíl a zatím nic =D. Ono taky co se divím...v 15ti a 18ti to bylo to samé. Velké očekávání a nic =D. Každopádně jsem ráda, že je dneska krásně a svítí sluníčko...konečně! Takže hned jsou ty narozeniny o něco lepší, když už mi je nechce prcek zpříjemnit, protože podle doktorky to vypadá ještě tak aspoň na ten týden a to mám termín už zítra. Co už no. Smířila jsem se s tím, že dneska nejspíš prostě nevyleze, tak ať si to tam ještě užívá =).


10 komentářů:

  1. Všechno nejlepší přeji a ať jste ty i prcek zdravý, máš dneska stovku členů na blogu, tak to je další gratulace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee :) tak to vsechno nej! Me to ceka v rijnu :) a nevim jestli se tesim, mam z toho pocit, ze uz budu jenom starnout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Tobě i malému jen to nejlepší :) Happy Birthday!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší :)!
    Neboj, dočkáš se :)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno nejlepší! :) týden čekání už zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nej nej :-)) týden uteče jak nic, takže se prcka dočkáš :-) LuLu

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem u sebe žádnou změnu nezaznamenala :D a přeji opožděně všechno nejlepší :) A budu na tebe myslet a doufat, že budete oba v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď hltám tvůj blog, musím teda upřímně říct, že nejvíce tu část s miminkem! Obdivuji tě! Držím ti palečky, ať to máš rychle za sebou :) a malý je zdraví!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...