úterý 9. července 2013

Jeden celý měsíc

Mám zase chvilku čas, prcek si oddechuje v postýlce, tak bych tu mohla sesmolit pár řádků. Začnu tím, že dnes je prckovi přesně měsíc! No jo, už je to velikej chlapák. Za ten měsíc jsme měli pár neklidných nocí a i dní, ale je to prostě můj bobek ♥. Někdy jsem sice měla myšlenky na to, že snad skočím z okna, když furt brečel a nechtěl spát, ale pak jsem si to naštěstí rozmyslela =D. Spoléhám na to, že už to bude lepší a lepší a že již brzo přijde ta vytoužená noc, kterou prcek celou prospí =D. No a v posledních dnech se na mě už možná konečně usmálo štěstí. Stihla jsem si nalakovat po dlouhé době nehty =D a světe div se, tak jsem možná potkala i někoho s kým bych mohla být šťastná a prďolka by mohl mít taťku, kterého si zaslouží, ale to už ukáže čas, takže to zatím necháme být a uvidíme jak se nám to všechno vyvrbí =). 



17 komentářů:

  1. Jé toto utíká :) Lukášek je skutečně krásný a přeji ať ti to všechno vyjde a Lukášek má skvělého taťku a ty, abys byla 100% šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  2. ať máš klidnou noc co nejdříve a vše ti výjde!
    ty fotky jsou dokonalé, sluší vám to:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jste krásní oba, zvládneš to uvidíš :* už jenom doteď jsi toho zvládla víc, než mnoho jiných holek v Tvém věku! Přeju Ti, aby to s taťkou vyšlo :) nikomu to nepřeji víc, než Tobě!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, krásné! Přeju štěstíčko i zdravíčko vám oběma a ať k sobě najdete skvělého tatínka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten cas tak strasne rychlo uteka! krasni ste na fotke :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé tak to ti přeju všechno to štěstí a abys měla doma dva chlapy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám to sluší :) Přeji ať to s tatínkem vejde :) Chlapeček je nádherný :3

    OdpovědětVymazat
  8. nááádherné bábo :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Je úžasný, takový sluníčko :)


    Chtěla jsem se zeptat, četla jsem tvůj příběh a dozvěděla jsem, že jsi otěhotněla i když si brala ANTI, můžu se zeptat jak je to možný? Prostě jen tak nebo jsi nějak popletla dávkování? A jakou anti jsi brala prosím? Omlouvám se, že se tak ptám, ale trochu mě to vyděsilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak je to možný nevím, ale žádná HA není stoprocentní, takže se to prostě stát může a dokonce jsem koukala, když mi doktorka pak řekla, že to není nic zvláštního a že bych se divila, kolik holek otěhotní i přes HA. Nejsem si vědoma, že bych prášek vynechala nebo to nějak popleta, takže jsem měla holt "smůlu" a patřila jsem k té hrstce, u které se to stane a brala jsem Katyu.

      Vymazat
    2. Tak to je vážně pech tyjo. Děkuju moc za odpověď, budu si už dávat větší pozor. Jinak co jsem četla, tatínek se asi moc nezajímá viď? :/ ale prý někdo nový na obzoru?? :)) To by bylo jedině super. Strašně mě mrzí to s tvojí mamkou, moc nechápu to, že tě vykopla, že si otěhotněla s práškama, jako kdyby si za to mohla, achjoo. Ale vypadáš šťastně. Musím říct, že i když já nejsem moc miminkovský typ (zatím tedy) tak Lukášek je fakt kouzelný (to téměř nikdy o dětech neříkám, protože mám štěstí na takovýty ty obrečený, pak už i rozmazlený, neklidný děti :D) Budu ti moc držet palce, ať jste hlavně oba zdravý a ty šťastná (o štěstí šmudly se nebojím, když má takovou skvělou a krásnou mamku jako ty) A počkej za pár let až bude ve školce/škole jak mu budou ostatní závidět, že má mamku takovou kočku ! :D Měj se krásně :)

      Vymazat
  10. Jste krásní :) Štěstíčko ti moc přeju tak ať to s případným novým taťkou dopadne dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  11. neviem preco sa stava, ze niekedy ked odosles komentar tak to napise, ze vyprsala platnost formularu, ale mne sa to uz ties stalo dost velakrat ono to potom treba ten komentar este raz skusim odoslat alebo ked sa to ani na druhykrat nepodari, tak kliknut niekam do toho, co si napisala a este raz stlacit komentovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Vám to oběma sluší, přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  13. je uzasnouckej ,slusi vam to spolu :))

    OdpovědětVymazat
  14. NO VY JSTE NÁDHERNÍ!! Strašně moc Ti to přeju a doufám, že budete co nejdřív štastní ve třech! :-))
    M.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...