pondělí 29. července 2013

Pozor! Hlášení! =D

Jelikož i já mám určitou míru trpělivosti a ani omylem nejsem splachovací, tak jsem se rozhodla, že zruším možnost přidávání anonymních komentářů. Od té doby, co jsem otěhotněla, evidentně někomu ležím dost v žaludku, že na mě útočí "hrdinsky" přes anonymní komentáře tady i jinde a já to opravdu číst nehodlám, takže má smůlu. Jenom bych chtěla vzkázat tomu hrdinovi, že je mi ho opravdu líto, když musí řešit ostatní lidi kolem. Evidentně sám se sebou není spokojený a tohle je prostě nespokojenost s jeho samou osobou a možná i závist. Jdi si radši řešit sám sebe nebo když už máš potřebu komentovat můj život, tak to dělej aspoň pod svojí identitou ty hrdino nebo se snad stydíš za to, co píšeš, že to píšeš anonymně? No, jak jsem řekla, je mi tě vážně líto, ale dlabu na tebe ať jsi kdo jsi. Nemáš dost kuráže na to mi to říct do očí nebo pod svým jménem, tak drž hubu a nekomentuj. Já na to nejsem zvědavá. Hodně zdaru.

5 komentářů:

  1. Někdo má nudný život, to znám. Drž se :*

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec si z toho nic nedělej, lidi mají ve zvyku odsuzovat a řešit druhý :/ Věnuj se Lukáškovi a neřeš nějakého trapného anonyma ;)

    OdpovědětVymazat
  3. dobre si urobila, hlavne si nenechaj pokazit naladu takymi ludmi, ktori nemaju co robit a preto komentuju zivoty inych.
    len je trochu divne od blogspotu, ze s anonymnymi komentarmi odisla aj moznost pisat komentare ako nazov/adresa URL a preto sa budem musiet teraz prihlasovat cez ucet google :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ani se ti nedivím. Taky bych na svém blogu zrušila komentáře, ale plno lidí nemá google účet tak si zatím netroufám. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. určitě jsi udělala dobře, i já budu psát přes google.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...