pátek 23. srpna 2013

Omlazující pleťový krém od Diet Esthetic

Dnešní recenze bude na omlazující krém z kustovnice čínské od Diet Esthetic. Né, že bych ve svých dvaceti letech potřebovala nějak omlazovat =D to zatím naštěstí ne, ale proč tomu nepředejít hned na začátku. 


Krém používám zatím měsíc, takže nějak přehnaně velký rozdíl zatím nepozoruji. Jako velké plus u tohoto krému vidím to (aspoň tedy pro mě), že nezanechává na pleti mastný film a to je pro mě naprosto skvělý. Nesnáším ten pocit mastného obličeje a ještě když se mi na něj při každém pohybu nalepí pomalu všechny vlasy =D. Další plus je příjemná vůně a taky to, že krém není testován na zvířatech.

Já si krém nanáším večer na vyčištěnou pleť a někdy si ho občas dám i ráno. Co se týče značky Diet Esthetic, tak tu jsem vůbec neznala. Jedná se o španělskou firmu, která mě zaujala už jenom tím, že se snaží nijak nezatěžovat životní prostředí a to je v dnešní době myslím né moc časté.



Tento krém můžete zakoupit na krasa.cz za 299 Kč nebo si zde můžete vybrat výrobek od stejné značky jaký se bude líbit vám. Já osobně moc velký fanda krémů na obličej nejsem a upřímně to dost flákám, protože si na obličej vzpomenu tak párkrát do měsíce, že si ho namažu, ale jak říkám, tak tenhle krém používám měsíc a poctivě a můžu říct, že mám pleť takovou jemnější a na dotek příjemnější, takže za mě palec nahoru.

5 komentářů:

  1. Tuhle značku vůbec neznám, ale krém vypadá zajímavě, asi ho prozkoumám víc :) díky za tip
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku neznám, ale vypadá to zajímavě.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky vůbec neznám, ale krém má hezkou barvu :D Ve svých 16-ti letech teda vážně omlazovat nepotřebuju, ale jak říkáš, není špatné tomu předejít hned na začátku :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. myslim, ze na pouzivanie omladzovacieho kremu si osobne este par rokov pockam. ja pouzivam ako krem na tvar taky uplne obycajny krem od Nivea a som s nim celkom spokojna. vybrala som si ho hlavne preto, lebo sa mi uz nechcelo vyberat zakazdym nejaky zvlastny kremik, o ktorom v reklame hovoria, ze urcite zabera nech uz je to na cokolvek. urcite raz zacnem rozmyslat nad tym aky krem by bol na moju plet najvhodnejsi, ale teraz ma to pravdupovediac nejak extra netrapi :D

    OdpovědětVymazat
  5. značku neznám, ale může být dobrá. Já také používám krém na noc, občas když jsi vzpomenu tak i ráno.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...