sobota 3. srpna 2013

Řasenka Volumissime x4

Abych vás tu furt nezaplavovala článkami o mém životě, tak jsem si pro vás na dnešek připravila recenzi na řasenku Volumissime x4 od Loreal Paris. Co jsem tak koukala, tak momentálně už není k dostání (už jen v pár eshopech), ale místo ní je dostupná řasenka skoro stejná, ale místo x4 má x5 (Volumissime x5). Řekla bych, že žádný extrémní rozdíl v nich určitě nebude, snad krom obalu, který je u x5 černý se zlatou a tahle x4 má k zlaté šedivou místo černé.


 Než mi řasenka přišla, tak jsem tak pátrala na internetu a pročítala recenze a po chvíli pátrání jsem byla nadšená a už jsem se nemohla dočkat až mi dorazí. Všude jsem jen četla, jak si jí každá slečna vychvaluje, jak je úžasná a tak, takže jsem se nemohla dočkat až jí i já vyzkouším. A co na ní říkám já? ...

Co řasenka slibuje?
Řasenka dodá vašim řasám extra objem. Speciální kartáček s hustým vláknem umožní stejnoměrné nanášení. Řasy budou krásně oddělené a nebudou slepené. 

Obsahuje aktivní složku Ceramid R, která posiluje řasy a činí je odolnějšími.
- obalí a posílí každou řasu pro 4x silnější a skvěle obohacené řasy
- extra jemná formule a extra objemný kartáček umožňují obalit každou řasu od kořínku ke konečku, bez přetížení a tvoření hrudek


 No, je úžasná! Nejdřív jsem byla trošku skeptická, protože když jsem viděla jak malý má kartáček, tak jsem si nebyla moc jistá, jestli mi bude vyhovovat, protože jsem byla zvyklá na ty velké, ale opak je pravdou a musím říct, že i když kartáček patří mezi ty menší, tak mi řasy krásně pročeše a hlavně neslepí a vůbec, tak celkově se mi s ním dobře ta řasenka nanáší. Samozřejmě řasy nijak extrémně neprodlouží. Já jsem toho názoru, že žádná řasenka vám řasy prostě prodloužit nedokáže, ale jenom obarví světlé konečky, proto se může zdát, že máte řasy delší než normálně.

Díky menšímu kartáčku, který řasy hezky pročísne, se mi s ním dobře malují i spodní řasy (na fotce jsem nanesla jen na horní). Já osobně vždy nanáším dvě vrstvy řasenky a to jsem udělala i teď a jak můžete vidět na fotce, tak žádné slepení nebo hrudky nejsou na pořadu dne a to mám zkušenost, že některé řasenky už nehorázně slepují právě i v druhé vrstvě ba dokonce hned v první. Tahle řasenka mi krásně vydrží celý den bez nějakého drolení, takže za tohle taky dávám palec nahoru.

Ráda bych ještě pochválila obal, který se mi líbí a dokonce se mi líbí i trošku víc ta novější v černo-zlatém provedení, ale tahle je taky pěkná ;).



Řasenku můžete zakoupit na eshopu www.krasa.cz za 240 Kč, ale jak jsem řekla, tak zde můžete zakoupit už jen tu Volumissime x5 nebo si zde můžete vybrat jakou chcete =). Ještě bych dodala, že řasenka má objem 8 ml, takže pomalu jako každá řasenka.

5 komentářů:

  1. vypadá hezky třeba vyzkouším i takovou značku. Já používám řasenku od NYC a jsem také spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzera fajn, ja sa vsak velmi nemalujem, preto si nemyslim, ze by som bola ochotna za riasenku dat 240Kc, co ked som prepocitala na eura tak je to asi 9 eur a ja mam svoju riasenku asi tak za 3 eura a uplne mi to zatial staci :D

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to, že ji asi vyzkouším, vypadá dobře :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem moc na internetové objednávání, ale jestli ji někde uvidím koupím si ji!
    Vím že asi teď nemáš moc času, ale chtěla bych tě pozvat na giveaway na mém blogu o luxusní přírodním zmrzlinový balzám na rty crazy rumors! ♥

    http://mariannebeauty.blogspot.cz/2013/07/giveaway-003.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...