pondělí 9. září 2013

Love lips balzámy Dermacol

Ano, ani já jsem neodolala a pořídila jsem si tyto roztomilé balzámy. Využila jsem akci na stránkách Dermacolu, kde měli ze začátku dva za cenu jednoho.


Jeden je s čokoládovou vůní a druhý s hrozny. Hned musím říct, že varianta s hrozny voní absolutně božsky! Navíc je v krásně světle růžové barvě. Čokoláda mi zas až tak moc nevoní, ale má zase moc pěknou barvičku. Na rtech nejsou nijak moc výrazné a to je pro mě ideální, protože já moc na výrazné rty nejsem.


Samozřejmě výdrž není nijak dlouhá, když se jedná o balzámy, ale to mi nijak nevadí, takže za mě mají tyhle balzámy rozhodně palec nahoru =). Navíc, kdo by taky odolal těm vůním a taky roztomilému tvaru srdíček.
 

4 komentáře:

  1. Jak jsem z nich byla zezáčatku nadšená, tak jsem zklamaná... nic nevydrží, rty se musí přetírat aspoň každou půl hodinu a navíc balení stoji za houby... dva ze čtyř se mi zlomily... za mě neee :(

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Zezačátku jsem šílela, pak jsem je viděla v drogerii a ani jsem po nich nevzdechla :). Třeba někdy a třeba taky ne :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou úžasný ,já mám ten broskvový a strašně rychle mi ubývá :( :D

    OdpovědětVymazat
  4. ja ked som tieto balzamy prvykrat videla, tak som si myslela, ze su to Baby Lips od Maybelline, ale ked som si precitala napis na nich, zistila som, ze zial nie. ale aj tak som ich ovonala a vonaju fakt dobre. aj som rozmyslala, ze si niektory kupim, ale neviem sa vobec rozhodnut ktory a okrem toho som si dost nedavno balzam na pery kupila, takze asi odolam pokuseniu a nekupim si ich. ale vyzeraju a aj vonaju pekne :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...