neděle 1. září 2013

Něco málo o mé maličkosti

1. miluju dětská pitíčka

2. ráda jím samotné máslo smíchané s cukrem

3. nesnáším letní a vánoční pauzy u zahraničních seriálů

4. dokážu sníst najednou velkou čokoládu milka se sušenkou
5. ráda se koukám na castingy různých talentových soutěží, abych se zasmála tomu, co se tam dokáže přihlásit za blázny, ale další kola už mě pak nebaví

6. nevěřím na lásku na první pohled

7. nemám řidičák, protože se bojím řídit a děsí mě představa sebe samé za volantem na silnici =D


8. nikdy jsem nekouřila cigarety a ani to zkusit nechci

9. nesnášim, ale opravdu nesnášim koprovou omáčku

10. nevadí mi, že jsem měla třeba v pokoji bordel, ale příšerně mě vytáčelo, když židle u stolu nebyla zastrčená

11. vytáčí mě, když si chci něco objednat přes internet a poštovné je dražší než samotná věc

12. chtěla bych měřit 158cm, abych mohla nosit moje oblíbené podpatky a nevypadala při tom jako žirafa

13. mému notebooku řikám ''vájík'' (sony vaio)


14. v pubertě jsem měla období, kdy jsem nosila černou a v obchodě jsem koukala jenom po černých věcech

15. víc mě baví nakupování věcí pro prcka než pro mě a z jeho hraček jsem víc nadšená než on =D

16. když vidím padat hvězdu, tak místo toho, abych si já trubka přála přání, tak řvu: Jééé, padá hvězda!

17. měla jsem rovnátka 2 a půl roku

18. někdy mám tolik nápadů na články, ale když si pak sednu k počítači, tak mě samozřejmě nic nenapadá

19. chtěla bych zažít podobnou žádost o ruku jako na videu a samozřejmě i s tím ''a žili spolu šťastně až do smrti'' =)

 
20. mé nejoblíbenější květiny jsou gerbery a pak taky šeřík

21. nerada se od někoho nechávám fotit

22. miluju tyhla dva úžasný chlapáky ♥


23. bojím se bouřky, když jsem doma, ale když jsem venku při bouřce, tak mi to nevadí

24. nikdy jsem nepouštěla jako malá draky a teď bych to ráda vyzkoušela =D

25. vždy se těším až napadne první sníh, ale pak už mě to štve, že furt sněží a je zima

26. mám ráda písničky od Marilyn Monroe, Deana Martina, Franka Sinatry, Andyho Williamse a podobných starších zpěváků...vždy mě to vrátí v čase

27. jeden z mých oblíbených filmů je Snídaně u Tiffanyho


28. mám ráda syrová těsta

Je mi naprosto jasný, že jakmile zveřejním tento článek, tak mě napadne hafo dalších věcí, který jsem sem mohla napsat =D.

6 komentářů:

  1. asi v pěti bodech jsem stejná jako ty :) a já vždycky strašně obdivuji to maličké roztomilé oblečení a i ty hračky :D vždycky si připadám jak malé dítě, když jdu třeba do hračkářství :D

    OdpovědětVymazat
  2. par mame spolocnych, napriklad cisla 1, 3 uplne najviac :D, 8 a 25 :)

    OdpovědětVymazat
  3. 3, 11, 14, 16, 17 - já "jen" 2 roky, 18, 19 - ta žádost se mě také líbí a 28.

    OdpovědětVymazat
  4. V některých otázkách se dost vidím :D pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně je to samotné máslo s cukrem tak dobré? :D To mě nikdy nenapadlo ;).
    A jak se má malý?:) Koukej nás zase někdy poinformovat mamino :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to chutná =D. Má se dobře. Neboj, včera měl 3 měsíce, tak zase udělám nějaký ten článek ;).

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...