neděle 15. září 2013

Nějaké novinky

Dnes vám ukážu dvě novinky od Essence a pak jednu maličkost od Catrice a jeden úžasný make-up od Dermacolu.


Začátkem září značka Essence opět přišla s novinkami a některé z nich jsem si nemohla nechat ujít. První věcí je svítící lak ve tmě, který je naprosto peckový a opravdu ve tmě svítí a svítit vydrží i docela dlouho. Další věcí jsou barevné kuličky. Kuličkám jsem propadla už před delší dobou, takže když s nimi přišla i značka Essence, tak jsem byla nadšená.



Když jsem pokukovala po novinkách od Essence, tak moje očka zabrouzdala i ke stojanu s kosmetikou Catrice, kde jsem uviděla jedny naprosto krásné nálepky s růžičkami, které jsou prostě nádherné! Ještě by se mi líbily, kdyby byly i na černém podkladu, ale tyhle jsou taky krásné.



No a pro poslední věc jsem tam šla s jistotou. Tento make-up od Dermacolu jsem vyzkoušela ze vzorečku a byla jsem nadšená jak báječný je. Doteď jsem byla věrná make-upům od Rimmel, ale z tohoto jsem unešená. Krásně mi pleť sjednotí a vyhladí a má i pěkné krytí, takže za mě jeden velký palec nahoru! =)


12 komentářů:

  1. Kolik ty kuličky (kaviár) stojí? :) A na ten svítící lak jsem už také koukala, ale nakonec jsem ho tam nechala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle make-up mě také láká ale slyšela jsem že moc nekryje a já mám teď už zase hodně roznesené akné :(. Ten lak je nádherný a ty kuličky bych také ráda vyzkoušela, můžu se zeptat na cenu? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kuličky stojí myslim 59Kč ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Kuličky vypadají moc pěkně:)
    jen škoda, že mě by asi díky praxi moc dlouho na nehtech nevydržely:/

    OdpovědětVymazat
  5. ja dufam, ze aj k nam uz dojdu tie novinky od Essence, gulicky na nechty si rozhodne tiez planujem kupit, vyzeraju naozaj super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty svítící nehty by mě v noci asi děsily :D Make-up od dermacolu je senzační :) Mám s ním dobré zkušenosti !!

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že mě chvílema taky děsily =D.

      Vymazat
  7. Na recenze na tento make up narážím tak často, že se pomalu děsím, až pojedu na zkoušku, protože vím, že ji dám a vím, že se budu chtít odměnit, takže je mi jasné, co mi do toaletky přibude :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ty kuličky a svítící lak je super, po tom se v drogérce musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kytičky vypadají moc hezky! :)

    evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ty kytičky vypadají dokonale :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...