pondělí 7. října 2013

3 tipy pro tělo, vlasy a pleť

Dnes bych vám chtěla ukázat mé tři tipy pro váš lepší den =).


Prvním možným tipem je sprcháč od Baley, který voní naprosto úžasně po třešních a navíc byl i zlevněný, takže mi je jasný, že mi tím vesmír říkal VEM SI HO! =D V drogérii jsem si taky všimla i stejného balzámu na rty, ale ten jsem si už nevzala a teď toho samozřejmě lituji, takže při další návštěvě ho hned beru a kort, když začíná zima...to bude zase spotřeba balzámů, takže se zásoba hodí.

Druhou věcí je nová micelární voda od L'oréal Paris. Tato micelárka je pro citlivou pleť a je bez parfemace. Musím říct, že make-up odlíčí na jedničku a nemusíte si obličej po použití ani oplachovat, protože pocit ulepeného obličeje nepocítíte. Jedno mínus jsem ale bohužel našla. I přes to všechno, že je micelárka bez parfemace a je pro citlivou pleť, tak já si prostě nemůžu pomoct, ale v očích mě po chvilce štípe, takže ty si opláchnout musím.

A posledním typem pro vás je výrobek na vlasy od Got2b. Je to sprej na vlasy, který vlasům dodá lesk. Já osobně ho používám do vlhkých vlasů než si je vyfénuji a pak mám vlasy krásně jemné, že už bych si je pomalu ani žehlit nemusela a to je co říct, protože mé vlasy vlastní roztřepené konečky, které mě evidentně opustit prostě nechtějí =D. Sprej můžete taky používat i do vysušených vlasů.

3 komentáře:

  1. sprchac vyzera fajn, ja mam od Baley nejaky s vonou tropickeho ovocia ci take nieco este z leta.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta micelárka se mi moc líbí :P Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. sprchové gely od Balea používám a jsem s něma spokojená, tento jsem ještě neměla, tak na něho určitě dojde :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...