pondělí 21. října 2013

Pink! Pink! Pink!

Už dlouho tu nebyl lakovací článek a o to víc jsem měla radost, když mi dorazil balíček z krasa.cz s lakem na nehty od značky Sally Hansen. Úplně dokonale se mi trefili do vkusu, když mi poslali lak v této barvě. Je to krásná sytě růžová barva, která je nepřehlédnutelná.



Konkrétně se jedná o tento lak v ostínu Cherry up. U tohoto laku stačí nanést jednu vrstvu a už v té je barva krásně sytá, ale já jsem už ze zvyku dala dvě. Co se týče vzhledu, tak lahvička je pěkná, ale celkový dojem mi tam kazí ten černý gumový proužek. Lak má skoro 15 ml (přesněji 14,7ml) což je docela dost, když vezmu ostatní laky, který mají ve většině případů méně.


V oficiálním popisu se můžeme dočíst, že tento lak zastoupí hned 5 funkcí: podkladový lak, posilovač nehtů, růst nehtů, barvu a svrchní lak. Já jsem schválně nedávala podkladový lak a následně pak top coat a vydržel mi bez odloupnutí 2 dny. Řekla bych, že kdybych tyto dva kroky nevynechala, tak by mi lak vydržel jako vždy kolem těch 5-7 dnů.

6 komentářů:

  1. krasna farba, ja som si v poslednej dobe velmi laky nekupovala, ale kedze pomaly, ale iste idu Vianoce, tak dufam, ze ako darcek nejake pekne laky dostanem :3

    OdpovědětVymazat
  2. Takové barvy miluji:) Obzvlášť tuhle sytou růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva, v létě podobnou nosím často :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. takovou značku neznám, ale barva je pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda mně moc krycí nepříjde, jestli máš dvě vrstvy na té fotce....ale barva to je moc hezká:))

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, nominovala som ta na mojom blogu do liebster award tag tu: http://janulik-avrilqa.blog.cz/1310/liebster-award-tag-pt-4

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...