pondělí 18. listopadu 2013

Dermacol make-up cover

O tomhle zázraku už jsem jednou psala a i v tomto článku nebudu šetřit chválou. Přišel mi vzoreček ze stránek krasa.cz právě s tímto make-upem. Já sama mám plné balení tohoto make-upu akorát v odstínu 210, který je o malinko světlejší, ale po několika dnech používání odstínu 211 mi tak trochu přijde, že mi sedí i líp než moje plná 210.


Jediné mínus, které jsem schopna u tohoto produktu najít je to, že pokud si koupíte plné balení, tak tubička, která je zlatá, se po dlouhodobém používání změní na ošoupanou a ze začátku máte zlaté částečky na prstech než se to ošoupe vše.

tady tubička před
a po

Myslím, že nejsem sama, kdo má tento názor, ale tenhle zázrak se Dermacolu povedl na jedničku s hvězdičkou. Zakryje naprosto vše. Já osobně mám příšerné kruhy pod očima. Vyzkoušela jsem snad už úplně všechno, ale až tohle mi je dokázalo pořádně a na celý den zakrýt a navíc je make-up i voděodolný. Další velké plus je to, že pokud si koupíte plné balení, tak vám vydrží snad do konce života =D. Přijde mi nemožný celé balení vypotřebovat. Mám ho už 2 roky a řekla bych, že z něho ubyla maximálně tak čtvrtina, ale je to asi i tím, že ho používám jen jako korektor.


Sice v názvu má make-up, ale já jsem toho názoru, že když si ho dáte na celý obličej, tak to nevypadá přirozeně a máte na obličeji masku. Sama jsem to vyzkoušela a bylo mi to i nepříjemné, protože je i takový hutný, takže na celý obličej určitě ne-e, ale jako korektor je nepřekonatelný nebo jsem aspoň zatím nenašla nic, co by ho překonalo.

6 komentářů:

  1. Dnes si zrovna jedu koupit nový, já ho mám někde od října a i když ho používám jen jako podklad a korektor před mým normálním make-upem tak dost ubývá, ale to je tím mým akné :(... já mám 213 ale teď se asi poohlédnu po světlejším.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ani nic takového na celý obličej dát nemůžu, zbytečně mi to zanáší póry a ještě k tomu dělá suché fleky:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som make-up pouzila asi tak trikrat za zivot, takze dat peniaze za taky velky make-up od Dermacolu by sa mi urcite neoplatilo. ale mam nejaky mensi od Dermacolu a aj make-up od Essence a to mi uplne staci na tych parkrat ked si naozaj potrebujem nieco spravit s tvarou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já kosmetiku Dermacol miluji ♥, make-upy používám jedině od nich. Je to báječný typ :). Na části obličeje to může být velice užitečný. Celý obličej by vypadal asi opravdu nepřirozeně. Ale Dermacolu dávám vždy všech deset hvězdiček ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. já make-up moc nepoužívám, ale korektory jsou dobrá věc, takže to vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...