pondělí 25. listopadu 2013

New in

Zase se mi tu nahromadilo několik věcí, které jsem si za poslední dobu pořídila, takže námět na článek byl hned.


Určitě vám neunikla akce od Maybelline, kde byl s řasenkou i opěvovaný balzám na rty Baby Lips. Já osobně jsem na balzám byla strašně zvědavá. Docela mě mrzí, že jich nebylo víc, ale jen tyto dvě varianty, takže jsem si vzala obě. Řasenky jsem ještě nezkoušela, protože teď mám už jednu načatou, takže na tyhle se vrhnu až dodělám tu momentální. A balzámky? Modrý je hydratační a má takovou zvláštní vůni. Na obalu není napsaná jaká to je vůně, ale někde jsem četla, že to jsou snad hrozny, ale ty mi to moc nepřipomíná, každopádně voní ale hezky. Druhý je s vůní pink punch a voní taky hezky a tenhle rty i trošičku obarví do růžova, ale nic dramatického...je to přeci balzám ;).


Dále tu mám pískový lak na nehty STARS od Gabrielly Salvete v odstínu 12 - Lola a jeden od Miss Sporty v odstínu 002. Na tenhle červený lak se strašně těším, protože mám v plánu si s ním udělat vánoční nehty ještě s kombinací zlatého třpytivého laku.


Pak tu mám tělové spreje z Avonu s vůní fialky a liči, granátového jablka a manga a poslední maliny a ibišku a k tomu jsem si ještě vzala toaletní vodu Scentini Plum Twist, která naprosto úžasně voní a tohle je už moje čtvrtá lahvička. Je to sladká vůně a takové já mám ráda.


Na tohle borůvkové duo jsem narazila náhodou. Šampony a sprchové gely od Baley mám moc ráda navíc tahle dvojka voní naprosto báječně po boruvkách. Pro mě osobně je tohle nejlepší vůně, kterou jsem kdy od Baley měla a mrzí mě, že většinu takhle voňavých věcí má jenom jako limitku, protože šampon už nikde nemůžu sehnat, ale sprcháč ještě naštěstí jo, takže si ho ještě dokoupím do zásoby.


Micelární voda Lirene. Někomu sedla a někomu ne. Já patřím k těm, kterým sedla a jsem s ní spokojená, proto jsem si jí koupila už podruhé. Momentálně používám micelárku od L'oréal Paris, která je taky suprová a určitě si jí ještě znova koupím.


Dále pak tuhle lucerničku, kterou jsem sháněla už hodně dlouho a narazila jsem na ní v Jysku, kde jí měli ještě ve stříbrné a černé variantě.


A úplně poslední věc je bodyčko pro bobana, který je s vánočním motivem a ulovila jsem ho v Globusu. Pro mě je to strašný, když všude vidím tohle dětský vánoční oblečení, protože bych nejradši brala od každého něco =D, ale bohužel...milionáři nejsme, takže se vždycky snažím vybrat ten nejhezčí kousek.

5 komentářů:

  1. krasne vecicky si si zadovazila, Baby Lips som nedokazala odolat a tak som si tiez kupila ten ruzovy variant :)
    laky na nechty vyzeraju uplne uzasne, u nas nemame skoro ziadne pieskove laky a ten cerveny som este tiez nikde nevidela. kazdopadne oba vyzeraju super a cerveny sa na vianocne nechty rozhodne bude velmi pekne hodit.
    uz hrozne dlho by som chcela nieco od Avonu, ale zatial som sa nikdy k tomu nedostala :D kamoska ma vzdy zasobu takych podobnych telovych sprejov a fakt dobre to vonia, takze ak sa raz podujmem na to, aby som si nieco od Avonu kupila, telovy sprej bude urcite medzi vecami, ktore si zadovazim.
    a body je uplne krasne :3

    OdpovědětVymazat
  2. jak máš červený lak, tak mám ten stejný akorát fialový a už jsem ho i vyzkoušela a nezklamal :) dobrá limitka. Také používám sprch.gele od balea. A těl.sprej granátové jablko jsem také měla, já už vyzkoušela většinu :)
    a oblečko je moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. No krásné věci :)).. Jaké jsou ty spreje od Avonu? Docela by mě to lákalo protože tak nááááádherně voní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, ale tím, že je to jenom tělový sprej, tak moc dlouho nevydrží, takže za den musíš několikrát přestříkávat.

      Vymazat
  4. Ten lampášik je super!...tiež by sa mi teraz niečo také hodilo do izby. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...