pátek 29. listopadu 2013

Stars Lola

Po dlouhé době vám přináším lakovací článek. Momentálně opravdu nemám čas sedět nad nehtama a dělat si různé obrázky a podobně jako dřív, protože s malým to teď prostě nejde, takže jsem ráda, když si je stihnu nalakovat jednoduše jednou barvou. Do vánoc se tady ještě objeví jedny vánoční nehty, který mám v plánu jinak teď tak často jako dřív bohužel nebudou.

Dnes jsem sáhla po laku Stars od Gabrielly Salvete v odstínu 12 - Lola. Je to světlounce růžový lak, ale na fotkách vypadá skoro jako bílý, ale není. Je tam jemný nádech růžové. Já osobně jsem si tyhle pískové laky zamilovala a mám v plánu si je postupně dokoupit všechny, protože jsou úžasný!





3 komentáře:

  1. naozaj nadherny lak, skoda, ze u nas take nepredavaju...

    OdpovědětVymazat
  2. Lak je nádherný, mě se právě z téhle kolekce hrozně líbí modré odstíny, ale je škoda, že v naší drogerii najdu sotva 3:/

    OdpovědětVymazat
  3. mě se z téhle limitky líbí snad všechny, ale mám z toho jen šedý lak, kdyby stály méně něbo až budou stát méně tak určitě šáhnu i po těchto :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...