pondělí 11. listopadu 2013

Vánoce se blíží

Ti, kteří mě znají, tak ví, že vánoce začínám odpočítávat několik měsíců předem =D. V dnešním článku vám ukáži mé vánoční nadšení a letos je mé nadšení ještě větší, protože to budou prckovo první vánoce a budou to taky první vánoce, které strávím (teď už můžu říct) se svou rodinou, kde už nejsem to dítě, ale rodič! =D

výzdoba v oknech



i s mou drahou polovičkou nesmíme zapomenout na adventní kalendář =D

v kauflandu jsem ulovila krásnou plastovou krabičku a porcelánovou misku


a trošku té výzdoby ještě


A poslední je prckův vánoční outfit, který je naprosto úžasný! Včera jsme ho ulovili v F&F.

6 komentářů:

  1. Vianoce, na tie sa uz tiez velmi tesim ♥ my vyzdobu okrem vianocneho stromceka velmi doma nemavame, ale mozno tento rok urobim nejake vianocne obrazky na sklo :3
    ty mas krasnu vyzdobu, adventny kalendar si tiez chcem nejaky kupit a outfit pre maleho je uplne nadherny :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé to oblečení pro prcka je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. oblečko nemá chybu! a celá výzdoba dala sis záležet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé konečně ses nám ozvala a ještě jsi mě krásně naladila na Vánoce a to už nad nima také dlouho přemýšlím :D! Krásné věci, hrozně se mi líbí ta první fotka, je to takové roztomilé až vtipné :D..pak se mi moc líbí ta sněhová vločka ta je krásná no a ten obleček je božíí!

    OdpovědětVymazat
  5. To je náááádhera! Jsem nadšená, že je taky někdo takový milovník Vánoc jako já. Děkuju za krásnou vánoční náladu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. To oblečení pro prcka je boží :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...