sobota 28. prosince 2013

Jakým diářem jsem se vybavila na rok 2014?

Jako už při mém každoročním tour de diář jsem i letos pátrala a pátrala a nakonec vypátrala! Když si vzpomenu, že na letošní rok 2013 jsem měla diář už v červnu 2012, tak jsem se sakra opozdila, když jsem tenhle koupila až v listopadu =D.  Každý rok jsem si kupovala diáře spíše větší s jednou stránkou na každý den. Letos jsem ale chtěla nějaký menší, který se mi vejde všude sebou. Na diář, který jsem si pořídila na příští rok jsem vlastně narazila úplnou náhodou v Globusu a jaký že to je?

s ovečkou shaunnnn =D



Po každém měsíci následuje stránka s obrázkem, který většinou s tím měsícem souvisí. No, myslím, že vám nemusím říkat, že to byla láska na první pohled a že jsem si ho vzít prostě musela.

Navíc, co ocením hlavně já, která má v diáři vždycky milion dalších papírů je to, že vzadu má udělanou kapsičku, kde si můžu všechny vložené papíry schovat, takže se mi při každém otevření nevysypou na zem.


A jaký jste si pořídily diář vy? Budu ráda za vaše tipy, kde je kupujete, abych měla inspiraci na další rok =).

5 komentářů:

  1. Jééžiši ten je božský :D !! Ten by se mi taky líbil, jenže já do toho stejně moc nenapíšu :D...
    Můžu Ti říct že já jsem si koupila diář v Penny letos.. :D má ty měkký desky ale je krásnej :) dávala jsem fotku na blog, jsou na něm také ovečky :D No a ještě jsem dostala od přítelových rodičů krásný diář s růžema, který je takový decentní, to abych psala jak divá :D..

    OdpovědětVymazat
  2. super diar, ovecka Shaun je hrozne zlatucka :3
    mne sa paci vela diarov a niekedy si aj nejaky kupim, ale potom chudak lezi odlozeny niekde v sufliku. nejak som si nezvykla zapisovat si veci do diara a potom sa cudujem, ze preco na tolko veci zabudam :D

    OdpovědětVymazat
  3. Noo já jsem s diářem letos taky nějak pozadu :D Šíleně jsem se ale zamilovala do Belle De Jour Power Planner.. takže si ho chci co nejdřív objednat přes ebay :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kapsička v diáři se mi moc líbí a taky by se mi hodila :D. Já mám diář s pejsky a dokonce zadarmo. Tolik, kolik stojí bych za něj opravdu nedala :D.

    OdpovědětVymazat
  5. ta kapsička se mi také líbí. Já diáře nepoužívám, ale třeba začnu, tento se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...