úterý 17. prosince 2013

New in

Zase se mi tu nahromadilo několik novinek, tak vám je chci ukázat. Některé jsou z internetu, některé z Německa a některé od nás. Kdo mě sleduje na Instagramu, tak už některé věci viděl.


když jsem ho spatřila, tak jsem ho tam prostě nemohla nechat =D

 no a vánoční svetr jsem chtěla už hodně dlouho a tenhle je pro mě naprosto dokonalej (můžete ho sehnat i v černé variantě)

a ještě tu mám jednu vánoční věc a to tyhle naušnice, které jsem ulovila v F&F

dvě novinky od Baley...peeling jsem objevila náhodou a na nový sprcháč mě navnadila Romča a mimochodem nááádherně voní a poslední sprcháč voní taky úžasně a navíc je ho 500ml, takže mi snad vydrží dlouho

čistící ubrousky se vždycky hodí hlavně na cesty

a konečně jsem se dokopala k objednání štětce od Péti...je vážně skvělej

Lip Smackery jsem sháněla hodně dlouho a nakonec se na mě štěstí usmálo a já narazila na tuhle celou sadu, za kterou jsem moc šťastná

pak tu mám několik laků




a poslední je moje srdeční záležitost...ESSIE! jsem ráda, že jsem ulovila ten se třpytkami, protože je z vánoční limitky a já už mám v plánu si s ním udělat vánoční nehty

10 komentářů:

  1. Jůů ty dvě trička jsou nádherný, hlavně to bílé a ten svetr áááách :)) ! Bomba. Moc se mi líbí všechno, fakt super kousky, brala bych hned vše z fleku :) ty naušničky jsou krásné a moc děkuji za zveřejnění :** potěšila jsi mě, jsi zlatá. Docela ráda bych vyzkoušela ten druhý sprcháč a ty ubrousky od Essence,můžu se zeptat kde k tomu přijdu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ten druhý sprcháč mám z německého DMka, ale teď zrovna pátrám na netu, jestli se nedají někde sehna v Čechách nebo je aspoň objednat, tak kdybych něco našla, tak dám vědět ;). Ty ubrousky mám taky z Německa z Kauflandu, ale několikrát jsem objednávala věci od Essence ze stránek http://www.babybaby.cz/, tak zkus mrknout tam. Tam mají občas věci z téhle řady =).

      Vymazat
  2. Věci jsou úplně nádherné, hlavně ty vánoční, navnadila jsi mě a asi si něco půjdu zítra pořídit, ty lip smacker mívali v Kapphalu, teď co ho zrušili už nevím kde na ně narazit. Fajn článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow tak to jsou luxusní věcičky! Ten krajkovaný top sháním kde se dá, jen bych ho chtěla v královsky modré. Zítra se jedu mrknou do Brna tak třeba něco ulovím tam. Ty laky jsou bezkonkurenční! Moc se mi líbí, že z těch věcí jde cítit ta vánoční atmosféra . Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. krasne veci, to prve aj druhe tricko su uplne super a laky su tiez nadherne ♥ a dufam, ze nam sem potom das fotku svojich vianocnych nechtov :)

    OdpovědětVymazat
  5. spoustu věcí a všechny pěkné, určitě bych brala ten lak od essence a to první tričko bych brala taky, ale v jiné barvě.

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn zvířecí motivy, kde si je našla? Já většinou hledám na http://www.trikonator.cz/kategorie/tricka/se-zviraty/ a tam podobné nemají.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...