čtvrtek 26. prosince 2013

Opět vánočně

Vánoce za námi a když mluvím za mě, tak já jsem si je krásně užila a tyhle Vánoce budou patřit k těm nejlepším =). Prcek byl spíš víc nadšen z balícího papíru, který mohl škubat a dárky ho zatím nijak moc nezajímaly, ale teď už s nimi taky pěkně řádí. Já doufám, že jste si Vánoce taky pěkně užili a že jste dostali vše, co jste si přáli a jste spokojení. Ještě jsem vám slibovala mé vánoční nehty, které jsem měla, takže zde jsou.


Možná ještě udělám článek s dárkama, které jsem dostala, ale to neslibuji. Tak se mějte krásně a ještě si užívejte zbytek vánoční nálady a hurá do dalšího nového roku!

5 komentářů:

  1. Páni, ten červený lak je naprosto nádherný. Také mám červené nehty, akorát s Miss Sporty Oh my gem :))
    Pokud uděláš článek s dárečkama tak to se budu hrozně moc těšit :)! Prcek musel být kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty laky nemají chybu! Hezké by to bylo i naopak, ta zlatá a červená jsou prostě na Vánoce jak dělané! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nehty jsou nádherné, moc se mi líbí tmavě červený lak, takové mám moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  4. krasne vianocne nechty a dufam, ze na napisanie clanku o tom, co si dostala, si spravis cas :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...