úterý 31. prosince 2013

Tři, dva, jedna....!

Konec roku se pomalu a jistě blíží a někteří z nás už odpočítávají každou minutu. Já bych vám chtěla popřát, aby rok 2014 byl ještě lepší než rok 2013 a ať se vám ve všem daří =). Já nepatřím k těm lidem, kteří si dávají do nového roku předsevzetí, protože na 100% vím, že bych je nedodržela =D. Ještě přidávám fotku mých silvestrovských nehtů a příští článek bude o dárcích, které jsem dostala k vánocům, když jste si ho přály ;).


Takže ještě jednou vám přeji jen to dobré do roku 2014!

9 komentářů:

  1. Nádhera! Asi se nechám inspirovat, taky si chci na nehtíky dát tu úžasnou královskou modř! Moc se ti to povedlo :) A přeji vše nej do nového roku tobě i maličkému :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou mooc pěkné! a článek o dárcích si určitě přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barvička :) Jen škoda, že zrovna mi takové nesluší..Ale ty tvé jsou fakt krásné

    OdpovědětVymazat
  4. krasne nechty, tie kamienky su na nich uplne super a ta farba sa mi velmi paci :)
    aj tebe prajem do Noveho roka vsetko dobre a tesim sa na clanok o tvojich vianocnych darcekoch.

    OdpovědětVymazat
  5. Nehtíky jsou povedené a ta barva oujéé :) nádhera!
    Izzinko Tobě taky přeji šťastný Nový rok a jen to nejlepší co si můžeš přát ať se Ti splní a pozdravuj ode mne malého, musí to být nejšťastnější tvoreček pod sluncem když má tak skvělou maminku :)) !

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí, určitě se jimi nechám inspirovat ;).
    A Vám všem přeji krásného Silvestra a šťastný Nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné :) Těším se na tvé dárky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou moc krásné, miluju modrou :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šťasný Nový rok, ať se ti daří i tomu tvému malému :), hodně štěstí, lásky s přítelem a zdravíí :-* :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...