sobota 21. prosince 2013

Vánoční giveaway!

Tak jsem se rozhodla, že bych si mohla zahrát na takového menšího Ježíška, protože bych vám ráda poděkovala za to, že tu se mnou trávíte už třetí Vánoce! =)

A co můžete vyhrát?

Tak jako první tu mám sprchový gel od Baley s vůní borůvek. Je to můj nejoblíbenější sprchový gel, protože úplně naprosto božsky voní.

Další věc patří taky mezi mé oblíbené a tím je krém na ruce s vůní malin. Do malin já jsem blázen, takže mám jak krém na ruce, tak i sprchový gel. Ještě k mé spokojenosti bych potřebovala šampón, který Balea kdysi dělala, ale teď jsem ho už nikde dlouho neviděla.

Potom jedno neutrální duo na oči v podobě očních stínů (05 ever glam). Vybrala jsem schválně tuto kombinaci, protože si myslím, že se hodí ke každému a dá se s nimi udělat jemné líčení na den, tak i trochu výraznější.

No a poslední věcí je make-up, tónující krém a BB Crem, který jsem vyhrála, ale bohužel jsou na mě všechny tři věci tmavé, proto je posílám dál někomu, kdo je využije =).


A co musíte udělat?
1. být mým pravidelným čtenářem přes google followers, protože chci odměnit své pravidelné čtenáře
2. napsat mi komentář s vaším emailem 
3. a poslední bod není povinný, ale můžete mi do komentáře připsat váš nejhezčí vánoční dárek, který jste dostali =)

Giveaway ukončím 1. 1. 2014, takže dáreček dostanete do nového roku ať vám hezky ten rok začne.

25 komentářů:

  1. Krásne Vianoce želám! :)
    pat.galikova@gmail.com Peacecka
    A najkrajší darček sa nedá určiť, pretože každý osobný darček mi urobí veľkú radosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, ten krém na ruce vypadá krásně a ten essence který není k sehnání také! :D
    Sleduji pravidelně už hodně dlouho :) (Romana Lánská)
    RomanaLanska@seznam.cz
    Není nejhezčí vánoční dárek, všechny jsou pro mě něčím výjimečné, ale asi největší radost mi udělal tedy URČITĚ notebook od našich někde ve 14ti letech :). To bylo krásný. Užij si krásné Vánoce s prckem mamčo :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ten krém na ruce mám taky a je dobrý :-) Ale nevoní úplně tak božsky, jak jsem si myslela, že vonět bude :(
    Sleduju tě už delší dobu)
    wendyvillfelton@gmil.com
    Nejhezčí dárek, co jsem dostala? Je možné, že nevím?... Jednou jsem měla velkou radost z náušnic se Swarovski element :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super dárečky :)
    Kristynaslapakova@seznam.cz
    Můj nejhezčí dárek jsem dostala letos už včera a to, když se mi prababička vrátila domů z nemocnice :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě vždycky udělá největší radost jakákoliv kosmetika:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. L.vecerova@seznam.cz
    Nejhezčí dárek byl zásnubní prstýnek.

    OdpovědětVymazat
  8. Můj nejkrásnější dárek byl asi první pejsek :P nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se líbí každý, který dostanu od milované osoby :)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejhezčí vánoční dárek? .. Asi každý, který dostanu od někoho, kdo si na něm dal záležet :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ja sa vždy poteší všetkému čo dostanem... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Lucccka.r@seznam.cz

    Nejhezčí ? není, všechny dárky mají něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  13. valcikovam@seznam.cz
    Nejhezčím dárkem pro mě je, že jsme vždy celá rodina pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj,
    na tvuj blog jsem se dostala přes VV, měla jsi ta adresu uvedenou...
    Jo pěný blog abych nezapoměla _ˇ_ ted ám trochu času a tak projíždím blogy a zajimavé stránky ..
    když budeš mít čas, tak se můžeš zastavit na mém blogu iluart.blog.cz a hodit tam koment, ale nenutím tě ...

    OdpovědětVymazat
  15. Te-ri-nka@seznam.cz
    Potěší mě vše, když je to od nejbližších :). Ale hlavně asi kosmetika, když jsem na kosmetičce:). A jinak mě těší, když jsme všichni zdraví, pohromadě jako rodina a všichni si to spolu užíváme. Líbí se mi, když udělám druhým radost a líbí se jim dárky:). Jsem ráda, že strávím s přítelem už druhé Vánoce, že mě jeho rodiče tak hezky berou a všechno (v rámci možností) je v pohodě. Ikdyž mi každé Vánoce, Silvestr a nejen tyhle dny, ale každý den chybí hlavně jeden člověk. Takhle je to ještě horší v tenhle čas, ale už nikdy to nevrátím a nebudeme 'vlastní' rodina ve čtyřech, víš jak..
    No, užívej své Vánoce s krásném synáčkem a přítelem :). Měj pohodu, štěstí a lásku :)

    OdpovědětVymazat
  16. elusche@seznam.cz
    Nejkrásnější dárek byl asi snowboard - někdy v lednu jsem si ho s maminou celý den zkoušela, vybírala nejlepší boty, design... a ona pak na konci řekla "hm, tak nashle"... byla jsem děsně nasraná, ale 11 měsíců poté ležel pod stromkem, mamina ho ještě ten den jela koupit a čekal na mě na půdě :D

    I kdybych nevyhrála, tak přeji nejkrásnější Vánoce, ať se Ti jen a jen daří:) Máš krásného syna! Obdivuji Tě jak to všechno zvládáš.

    OdpovědětVymazat
  17. Jako malá jsem měla největší radost z piana, hrozně jsem si ho přála. A teď mi udělá radost cokoli :-)
    adysek99@email.cz

    Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak mě udělá radost snad každý dárek. Giveaway je dobrý nápad, už jsem se do nějakého dříve taky u tebe zúčastnila.
    Alyensa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji pod Terka Černá + i na Fb :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Nejvíce se mi líbil rámeček na fotku, který jsem si přála.., diář a velký vysněný obraz zebry :) ♥. Jinak samozřejmě od přítele dárečky :).

    OdpovědětVymazat
  20. Co se hmotných dárků týče, tak to byly úplně všechny, protože byly od srdce.. A kdybych měla vyzdvihnout ty nehmotné, tak samozřejmě to, že jsem byla s mými milovanými :)

    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...