pondělí 9. prosince 2013

Vánoční Tag

Vánoce jsou za rohem a mě v poslední době začaly Tagy bavit, tak vám dnes jeden vánoční přináším.

Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Ráda koukám na ty starší české pohádky, ale jedna z mých oblíbených pohádek je Polární expres a pak se mi také líbí Šmoulokoleda =).

Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Klasika...červená, zlatá a zelená.

Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém domácím oblečení nebo se hezky oblékneš a upravíš?
Určitě se nějak hezky upravím. Nemusí to být nijak "nóbl", ale v teplácích bych na Štědrý večer rozhodně nebyla.

Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?
Určitě večer. Rozhodně nejsem fanoušek toho, že by se sem měli přetahovat zvyky z jiných zemí. A v kolik? Většinou tak kolem šesté nebo sedmé hodiny večer po večeři.

Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Neupekla, ale letos mě ten nápad hodně láká, takže buď to letos ještě stihnu nebo jí upeču příští Vánoce.

Co děláš o vánočních prázdninách?
Tak ráda bych měla prázdniny, ale teď mě zaměstnává na plné obrátky prcek, takže o prázdninách se mi může jen zdát =D, ale určitě se občas mrkneme na pohádky a jdeme na procházku.

Máš nějaké vánoční přání?
Tak možná to bude znít jako klišé, ale mé vánoční přání je, aby byli všichni moji blízcí zdraví, aby prcek hezky rostl a abychom měli šťastnou rodinu jako teď a nic nám to nepokazilo.

Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Mě moc ty typické vánoční vůně nevoní. Vanilka není nic pro mě a skořice také ne, ale mám ráda vůni, když se peče cukroví a perníčky. To pak je po baráku hned vánoční vůně a vánoční nálada je hned tu =).

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Tak z jídla určitě bramborový salát a řízek a z těch sladkých věcí to budou perníčky a vosí hnízda.

Jak budeš trávit Štědrý den?
S přítele a prckem. Jelikož nakonec dostal přítel na Štědrý den volno (jupí!), tak se dopoledne mrkneme na pohádky, kolem oběda se půjdeme projít a odpoledne budeme nasávat vánoční atmosféru koukáním opět na pohádky a pojídáním cukroví. Prostě pohodový den =).

A jak budete trávit štědrý den vy? =)

3 komentáře:

  1. velmi pekny tag :)
    tiez otvaram darceky vecer a milujem vonu vianocnych kolacikov.
    pernikovu chalupku som este nikdy nepiekla a myslim si, ze ani nikdy nebudem :D bojim sa, ze by bola bud prilis pekna a potom by mi bolo luto ju zjest alebo by sa mi nepacila a bola by som akurat tak nahnevana.
    a Stedry den budem zrejme travit podobne ako ty - pozriem si nejake rozpravky, pojdem na prechadzku s rodicmi, poobede budem pomaly jest to, co som napiekla a vecer bude vianocna vecera a darceky :3

    OdpovědětVymazat
  2. Tag je moc povedený:)
    Polární express mám taky hrozně ráda, strašně pěkná pohádka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, několik odpovědí máme společných :))

    Http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...