pátek 10. ledna 2014

Essie 34 - Jamaica me crazy + soutěž

Už dlouho jsem neviděla tak dokonalou barvu. Krásná sytá růžová a jemné třpytky už tak dokonalé barvě dodávají ten pravý šmrnc =).



A protože, když jsem si objednávala laky z těchto stránek, tak jsem si tenhle lak omylem objednala znova a to už jsem ho měla =D, tak jsem se rozhodla, že bych vám tímto lakem udělala radost a jedna z vás ho může vyhrát.

Stačí být mým pravidelným čtenářem přes google followers a zanechat mi tady komentář se svým emailem a kdo chce, tak mi může napsat, který lak je váš nejoblíbenější =).

Soutěž ukončím 14. 2. na Valentýna.
 

14 komentářů:

  1. Lak od Essie ešte nemám a tento má nádhernú farbu :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se těším, až si objednám ten srdíčkový, jak si ukazovala v minulém příspěvku :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná výrazná barva, musím si taky nějakou podobnou pořídit :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To je barvička! Super :)

    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. lak je krasny, super ruzovu farbu ma :)

    dearmissdzejni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. krásna sýta farba... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je náááádherný :) Přesně takové růžovky mám nejradši :)

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc krásný :) já mám ráda modré, fialové a šedé laky :). A plus co třeba někdy objevím na praxích :D momentálně mám už potřetí svůj oblíbený odtamtud :) tenhle - http://nd03.jxs.cz/241/901/6692984305_87764373_o2.jpg , vypadá jako hnědý, ale na světle fialový s hnědozlatéma třpytkama, je úžasný! I mistrové mi ho obdivovaly :D a ještě tento http://2.bp.blogspot.com/_nXpIrDCWEXQ/S8lYdFAytWI/AAAAAAAABRY/OCQ0mfLtv7k/s1600/P1110307.JPG :)

    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná sytá barva!

    Alyensa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. krásná barva:)
    já mám oblíbené magnetické laky z bornprettystore, ale používám je i bez magnetického efektu, jsou krásné, stačí jedna vrstva a vydrží :)

    flaquitta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásná barvička :) Nejvíc mám ráda nude a růžové odstíny! wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...