pondělí 13. ledna 2014

Jaký byl rok 2013 - Tag

Připravila jsem si pro vás takové menší ohlédnutí za minulým rokem.

Podnikla jsi minulý rok něco, co jsi doposud nezkusila?
Hmmm...řekla bych že třeba porod =D.

Prošla jsi nějakou větší změnou?
Osobně si myslím že velkou. Z běžné "puberťačky" na (řekla bych že) zodpovědnou mamku a člověka, který má teď zodpovědnost za jinou osobu, ale ovšem pořád s kousíčkem té dvacetileté holky někde tam v kousíčku duše.

Stal se někdo z tvých přátel rodiči?
Mé kamarádce z dětství se narodila nedávno holčička.

Které datum ti z minulého roku utkvělo v paměti?
9. 6. 2013

Zemřel někdo z tvých blízkých?
Naštěstí ne!

Navštívila jsi nějaké zahraniční země?
Německo

Nejlepší kniha, kterou jsi četla?
Nemám jí sice ještě dočtenou, ale určitě to je knížka od Dana Browna - Inferno, kterou jsem dostala k vánocům.

Postrádáš něco z minulého roku, co bys uvítala v tom letošním?
Sníh!!!

Na co si nejvíce hrdá v osobním životě z minulého roku?
Na mého nejúžasnějšího syna ♥.

Tvůj největší omyl 2013?
 Ztrácení mého drahocenného času s jednou osobou, která je naprosté dno veškeré společnosti!

Co jsi podnikla na svůj narozeninový den?
Nic moc, protože jsem je měla 4 dny před porodem, takže jsem ho strávila v klidu u babči a Mirky =).

6 komentářů:

  1. mas syna ? to je hezky..tak ti preju aby jste zazili spolu jen to nejlepsi ! a u me giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. super tag, uz som ho videla na viacerych blogoch, vzdy sa dozviem nieco nove.
    a tiez by som uvitala sneh :D

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa velmi paci tento tag!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jsem tento tag neviděla, ale je zajímavý. Sníh bych brala taky!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...