středa 15. ledna 2014

Jordana

Nedávno měli na stránkách Jordany slevu 25% na všechny výrobky, takže jsem toho hned využila a objednala jsem si nějaké věci. Navíc kosmetiku Jordana jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, takže jsem nemohla neobjednat =D.

Já jako lakový maniak jsem nemohla přehlédnout jejich laky a objednala jsem si jich hned několik. Musím říct, že vypadají opravdu krásně a mají i velkou lahvičku (15 ml). Samozřejmě jsem zapomněla ještě jeden lak vyfotit a to lak Lemon Tropic (mint barvička se shimmerem).



Dále jsem si objednala dva balzámy na rty v odstínu 02 yummy strawberry a 03 tasty watermelon. Jahodový voní jen tak lehce, ale ten melounový...to je bomba! Voní úplně stejně jako moje nejoblíbenější zmrzlina (též melounová), takže za mě jeden velký palec nahoru.




A poslední věcí je tvářenka. Já jí mám v odstínu 27 Sunlit Bronze. Trochu mě zklamalo, že tvářenka není matná, ale obsahuje miniaturní třpytky, ale není to zase nic hrozného, ale kdybych to věděla, tak se kouknu po jiné. Buď jsem blbě četla nebo to u ní napsané není.


6 komentářů:

  1. Ty laky mají super barvičky :) Já taky miluju laky :3

    OdpovědětVymazat
  2. parádní věcičky. Laky se mi líbí, hl. na první fotce ten vpravo. Značku Jordana neznám, ale podívám se na jejich stránky.

    OdpovědětVymazat
  3. V prosincovém ladyboxu jsem našla fialový lak od Jordany, o této značce slyším poprvé :). Ty sis udělala pěknou radost s nákupem :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie laky su krasne a balzamy na pery vyzeraju tiez dost dobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vůbec jsem netušila, že mají v nabídce i něco jiného než laky na nehty. zase jsem o něco chytřejší, díky za článek :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...