úterý 7. ledna 2014

My nail polish book

Už dlouho jsem chtěla udělat článek, kde bych vám ukázala mé laky na nehty, ale místo toho, abych je všechny vytahovala a jenom si to rozkramařila =D, tak jsem si udělala takový "vzorkovník" laků, aby to bylo všechno přehlednější a já měla přehled o lacích, které mám. Jinak laky samotné, kterých mám něco kolem 150 kusů, skladuji v krabičkách a jednu krabici mám zvlášť na takové ty zdobící věci jako třeba kuličky, různé samolepky nebo razítka, houbičky, třpytky a tak.

Jinak při focení mi samozřejmě pomáhal i prcek a jak je vidět, tak ho taky moc zajímalo jaké mám laky =D.



Koupila jsem si takové jednoduché desky s kroužkovou vazbou, protože tam pak můžu jednoduše přidávat další laky tam, kam potřebuji.


Také jsem dlouho přemýšlela, jak bych měla laky seřadit, jestli podle barev či značky. Nakonec jsem jsem je řadila podle toho, jestli jsou jen čistě barevné nebo jestli obsahují třpytky a podobně, takže mé řazení je následovné. Barevné laky, laky které obsahují shimmer, laky se třpytkami, pískové laky, praskající laky a poslední laky na razítka a zdobící laky s úzkým štětečkem.

čistě barevné


se shimmerem

se třpytkami

tady bych vám chtěla ukázat tenhle báječný lak se srdíčkama od Jordany a potom lak Models Own, který má taky moc zajímavé třpytky


 pískové

praskající

a zdobící

Takže to jsou všechny mé laky. Samozřejmě tam nemám svrchní laky a podkladové laky a třeba matující či svíticí, protože by tam ani nebyly vidět, takže mi přijde zbytečný je tam dávat. Budu ráda, když mi třeba napíšete jak skladujete své laky vy nebo jestli máte taky takový sešítek, kde máte takhle seřazené laky =).

8 komentářů:

  1. Já mám všechny v jedné krabičce, ale přemýšlím, že je roztřídím do krabiček podle značek.. chtěla jsem na ně stojánek, ale ten nemám kam dát, takže jsem pořád v takových rozvahách s tím :D
    Ale takové desky jako přehled toho co máš nebo nemáš je dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  2. zaujimavy a velmi dobry napad urobit si takuto knizku.
    ja mam lakov asi 30 a sem tam nejaky aj vyhodim, ked je uz uplne zaschnuty, takze mam o nich celkom prehlad. vsetky skladujem v jednej krabici od topanok a mam ich tak nejak zoradene podla znacky a potom podla tmmavosti farby.
    a ten tvoj lak so srdieckami vyzera fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta knížka je skvělý nápad :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/sera-na-roztrepene-konecky-garnier-vs.html

    OdpovědětVymazat
  4. 150 kusů? :D Ty jsi blázen, to ti závidím! Já sama jsem teďko nějak propadla lakům ale mám jich asi jenom 30! :D.. nějaké jsem už také vyházela, ale tohle je hodně no ;). Ten nápad s knížečkou se mi moc líbí :)) .

    OdpovědětVymazat
  5. Juu kde seženu ten se srdíčky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho objednávala ze stránek Jordany http://jordanacosmetics.eu/kategorie-6_7/sort-20a/page-4/nehty-lak-na-nehty.html a mají je i v růžové nebo fialové variantě =).

      Vymazat
  6. velmi dobrý nápad, vždycky přemýšlím když si kupuju lak jestli ho už náhodou nemám :) také mám dost laků a všechny v jedné krabici, takhle víš co máš a máš v tom přehled :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...