pondělí 27. ledna 2014

Tučňák ochranář

Pořídila jsem si nového ochránce mobilu...TUČŇÁKA! =D Po tom, co mi prcek s mobilem už několikrát třísknul na zem, jsem si řekla, že by bylo docela fajn pořídit si něco, co by ten náraz na podlahu mohlo zmírnit, jelikož jsem si nedávno kupovala nový mobil, protože ten starší, který jsem měla, měl jednou lítací den a už ho nerozchodil. Naštěstí jsem si ho nechala opravit, ale to až po tom, co jsem si koupila nový...to je logika no =D.


Tento kryt v podobě tučňáka můžete sehnat i v jiném barevném provedení. Já jsem se rozhodovala mezi tímto a černým a jak to dopadlo můžete už vidět. Ještě co bych řekla je to, že kryt je ze silikonu a bála jsem se docela i toho, že mi v držení budou vadit jeho "ručičky", ale naštěstí mi nevadí a je naprosto úžasně roztomilej.




10 komentářů:

  1. Je úžasnej :D Škoda, že na můj mobil (HTC One X) takovéhle kryty nejsou :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, zlaté. :) Mne by sa kryt zišiel tiež, pred pár dňami mi na displeji pribudol veľký škrabanec a ďalšie už fakt nechcem. :D

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí tyhle obaly ,bohužel na můj mobil neexistuje žádný ,protože mám moc nový typ .Achjo :/

    OdpovědětVymazat
  4. Máme stejný mobil :) tak ten musím mít, už jsem se bála že žádné kryty na můj nový "foun" nedělají :D Můžu se zeptat odkud ho máš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho odtud http://www.vseprotelefon.cz/galaxy-s3-i8190-mini-s-iii-mini/strana-14/ ;)

      Vymazat
  5. ten je prekrasny! skoda ze na moj samsung take nemaju :(

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  6. to je sladké :D já bohůžel snad ještě na svůj telefon žádn kryty neviděla, docla škoda, je to roztomilé :3
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...