čtvrtek 2. ledna 2014

Vánoční dárky

Chtěly jste, abych udělala článek s dárečkama, které jsem dostala pod stromeček a co bych pro vás neudělala že? =D Snad všem jsem říkala, ať radši koupí dárek prckovi než mě, ale i tak jsem něco dostala a tady to tedy je a já jsem si ještě k vánocům nadělila roční předplatné časopisu Apetit.









 

společně s přítelem jsme si nadělili tuhle krásnou konvici, která svítí


a od babči jsme společně s přítelem dostali tohle naprosto úžasné povlečení =)

Tak a já doufám, že jsem na nic nezapomněla =D.

6 komentářů:

  1. Páni :OO Ta překrásná mikinka a ty chlupaté papuče :)) to je nádherný! No a z toho povlečení tady teču jako! :D..To je fakt bomba! Hrozně se mi líbí i ta konvice, krásně svítí.. nádherné dárečky jsi dostala, a ten kalíšek na svíčku taky vypadá moc hezky :) ! Jak mě Tvé články těší, už se nemůžu dočkat dalších :) ! Tvůj blog je stejně jedním který mám nejraději ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc =). Mě zase těší, že se články líbí a čím víc se mi daří v osobním životě, tak mám větší chuť i do psaní článků, takže jich tu bude víc a víc.

      Vymazat
  2. Celý rok si musela být opravdu hodná, protože si dostala opravdu překrásné dárky :). Moc se mi ale líbí to povlečení :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci :-* ta konvice vypadá krásně :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Dárečky jsi dostala pěkné:) Mě se hrozně líbí ty chlupaté papuče, takové by se mi doma taky líbily:)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné dárečky! povlečení nemá chybu :) u mě by bílé oblečení dlouho bíle nebylo :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...