pátek 24. ledna 2014

Yankee Candle

Po Yankee Candle svíčkách jsem pokukovala už hodně dlouho, proto jsem si jich pár objednala z jejich eshopu. Myslím, že je nemusím nijak extra představovat, protože je určitě většina z vás zná. Když jsem tedy zabrouzdala na jejich stránky, tak mi oči přecházeli z těch mnoha variant, které jsou. Strávila jsem tam přes hodinu než jsem si nějaké vybrala =D. Musím říct, že naprosto božsky voní, ale opravdu voní a provoní vám celý byt. Nepatří zase k těm nejlevnějším, ale u těchto svíček cena opravdu odpovídá kvalitě. Navíc vám ta největší svíčka vydrží až 150 hodin.


Svíčky ve skle jsem si objednala jen dvě. Jednu větší Christmas Rose (411g - až 90 hodin), která voní prostě nádherně, ostatně jako všechny, které jsem si objednala a druhá je menší, ale také ještě ve skle a ta se jmenuje Red Velvet (104g - až 40 hodin).

Dále jsem si vzala dva vonné vosky. Jeden opět Christmas Rose a druhý Pink Sands. Tyto vonné vosky vydrží cca 8 hodin.

No a poslední jsem si vzala votivní svíčky, které vydrží až 15 hodin. Mám je ve variantách Wedding Day, Garden Sweet Pea, Lilac Blossom, Vanilla Cupcake a dvě vánoční Christmas cookie a Merry Marshmallow.



I když jsou svíčky dražší, tak já jsem naprosto spokojená a určitě si další ještě objednám. Kdybych měla říct, která mi voní nejvíce, tak nejsem schopná říct, která to je, protože každá vůně je tak specifická, že to prostě nejde říct, která voní líp. Za mě mají jeden velký palec nahoru a vám je s klidným srdcem doporučuji.

6 komentářů:

  1. ja som nikdy doma nemala dovolene mat vonave sviecky, pretoze moj otec z toho kycha :D a tak som si akosi zvykla na zivot bez nich a teraz si neviem predstavit, ze by som si mala zapalit sviecku, ktora vonia. verim, ze to musi vonat pekne, takze mozno si raz nejaku kupim a vyskusam, ale budem velmi dlho vyberat, ktora mi vonia najlepsie.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám ráda svíčky, které voní, už jsem o těchto slyšela, ale nekupovala ale na jejich stránky se podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si na týchto sviečkach v poslednej dobe vypestovala celkom závislosť :-) Mám zopár veľkých a stredných veľkostí a tiež ma moc bavia vosky - rýchlo sa rozhoria a rýchlo prevoňajú byt a hlavne sa dajú často striedať. Z tvojho nákupu ma najviac zaujíma Wedding Day, lebo som ešte nemala možnosť túto sviečku ovoňať. Za seba inak odporúčam klasiku Fluffy Towels a novinku Under the Palms, to sú také moje najčastejšie zapaľované :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Yankee candles jsou prostě skvělý! Na ty nedám dopustit! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...