pátek 21. února 2014

Anna Sui peněženka

Konečně jsem se rozhoupala k nové peněžence. Ta stará potřebovala vyměnit jako sůl. Aby ne, když jsem jí měla od patnácti let, takže si dokážete představit v jakém stavu byla. Kdo mě sleduje na instagramu, tak už jí mohl vidět a kdo ne, tak jí uvidí teď =).


Na tuhle peněženku jsem narazila úplně náhodou na internetu, když jsem nějakou hledala a tahle mi padla do oka. Dělá se v několika barvách a i v několika provedení. Původně jsem bílou peněženku nechtěla, protože by byla hned špinavá, ale nemohla jsem se rozhodnout jakou barvu bych si vzala, tak jsem nakonec vzala tu bílou, která se mi moc líbí, ale jsem zvědavá jak dlouho bude bílá =D.





Mé první dojmy? No, jsem z ní nadšená. Hledala jsem peněženku, která má více přihrádek na karty, kterých já mám požehnaně, že se mi do předešlé peněženky pomalu ani nevešly a v této má každá karta svojí přihrádku =D. V kapse na zip mám drobné a dvě zbylé na papírové bankovky a účtenky a podobné papírky, kterých mívám v peněžence taky hodně.

14 komentářů:

  1. Je nádherná! myslím, že tahle bílá byla moc dobrá volba:)

    OdpovědětVymazat
  2. naozaj nadherna penazenka ♥ aj to vnutro je take pekne kvetinkove a proste vyzera uplne perfektne.

    OdpovědětVymazat
  3. Je přenádherná! :)) Kolik stála smím- li se zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stála mě 599,- plus poštovné ;).

      Vymazat
  4. Wow!!! Je úžasná, můžu se zeptat z kterých stránek jsi ji objednávala??? :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odtud =) http://www.angelfashion.cz/

      Vymazat
  5. Mně se nelíbí že má vzor jako LV

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná peněženka :), tak aspoň vyzkoušíš bílou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tá je krásna, aj ked ja by som sa bielej bála, skôr sa zašpiní..
    Máš krásny blog, pridávam sa k sledovatelom :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá skvěle..teď jen jak dlouho vydrží takhle bílá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuto peněženku jsem také měla, akorát v růžové barvě, ale dlouho mi nevydržela... Po zandání karet do příhrádek se začala loupat barva, a nakonec se mi rozbilo i zapínání, naštěstí nebyl problém s prodejcem a vše se podařilo vyreklamovat... Teď mám peněženku s Tchiba a jsem maximálně spokojená.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...