pátek 7. února 2014

Essence - Love letters

Na tuhle limitku jsem se hodně těšila a pořád jsem jí v drogerii vyhlížela až konečně včera jsem na ní narazila. Pořídila jsem si dva laky, ale myslím, že si ještě nějaký dokoupím =D plus se mi k tomu líbí ještě ten bloček a ta tužka na rty nebyla taky vůbec špatná. No, uvidím, co si ještě případně dokoupím. Potom se mi líbila destička s razítkama, takže tu jsem si taky vzala a jsou na ní moc pěkný obrázky a na Valentýna jak dělané =)



A co vy? Pořídily jste si něco z téhle limitky?

4 komentáře:

  1. u nas, ako vzdy, tato limitka nie je, co ma celkom stve, pretoze by som si z nej urcite nieco vybrala. na Valentina su tie razitka naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké, já na limitku bohuzel jeste nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  3. moc jsem se teď na essence nedívala, ale určitě bych si z limitky něco koupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. No asi neodolám, ty laky jsou nádherné a na razítka jsem zvědavá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...