pondělí 24. února 2014

Jaro se blíží!

Nevím jak vás, ale mě tohle nádherné počasí neskutečně doplňuje pozitivní náladu =). Strašně se těším na léto a i jaro až bude krásně. Abych se do toho krásného počasí naladila i doma, tak jsme si koupili krásné tulipány, které mám moc ráda. 





Za chvíli tu máme i Velikonoce a na ty se už pomalu a jistě taky začínám připravovat. Mám zatím pár samolepek do oken (ještě musím nějaké koupit =D ), ale co vám chci ukázat je tenhle boží toaletní papír s ovečkami, který jsem koupila právě na Velikonoce =D.



A když už jsem byla v drogerii, tak jsem nemohla přehlédnout, že už mají i u nás novinky od Essence, tak jsem čapla hned 3 z nich.


5 komentářů:

  1. Hele já mám zase celé balení toaletního papíru se žábama :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie tulipany su krasne ♥ ja mam doma ruzu :)
    Velka noc je fakt uz za chvilu, vcera som si z okna odlepila minulorocne jarne obrazky, takze musim zase nejake vyrobit, aby som mala aspon nejaku ozdobu :D
    a dufam, ze ku nam tiez nejake Essence novinky dorazia, pretoze niektore veci vyzeraju fakt super.

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipány jsou nádherné!
    I já mám z tohoto počasí radost, ale o to víc jsem smutná když odpoledne musím trávit na praxi v tomhle krásném počasí:/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten toaletní papír je super :D Tulipány krásný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa tiež teším z krásneho počasia. Tie fotky tulipánov sú nádherné :) Tiež ich milujem :)
    A ten ružový lak od Essence - ako cukrík :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...