pondělí 10. února 2014

Má péče o tělo

Dnes bych vám představila produkty, které používám na tělo a asi bych udělala i zvlášť článek s péčí o pleť. Takže, když se vrátím k péči o tělo... Mám strašně ráda sprchové gely od Baley! Mají naprosto nekonkurenční výběr vůní a to se mi líbí. Občas ke mě zavítá i sprchový gel od jiné značky, ale 90% všech mých sprcháčů tvoří Balea.

Balea ♥




ostatní značky (Dermacol, Oriflame, Avon, Ziaja, Treacle moon)
 
Když mám náladu, tak občas používám i tělový peeling. Mám dva a jeden je s vůní citrónu a druhý s vůní jablka a skořice. Oba jsou z limitky a ten s citronem mám už něco přes rok a s jablkem a skořicí jsem si kupovala o Vánocích a viděla jsem ho v DMku i teď, takže pro něj utíkejte, protože jeho vůně je překrásná.

Co se týká tělového mléka, tak to docela flákám, ale v poslední době se snažím o zlepšení. Dřív jsem se skoro vůbec nemazala, ale teď už občas cítím, jak je pokožka suchá a napjatá, takže se snažím mazat aspoň 3-4x za týden. Momentálně je u mě favoritem tělový krém opět od Baley s vůní borůvky, který je pro mě na vrcholu a to i u sprchových gelů.

Musím říct, že až do té doby, co jsem je teď fotila, jsem si neuvědomovala, že mám sprchových gelů tolik. Napočítala jsem 21 kusů =D. Ještě, že mi s jejich spotřebováváním pomáhá přítel.

6 komentářů:

  1. Páni. A já si myslela kolik mám sprcháčů, asi 14 teďko, no koukám že nejsem sama blázen a jsem ráda, děkuju! :D
    Ten citronový peeling jsem měla a včera jsem koukala v DM na ten jablkový, ale nakonec jsem ho nevzala :) .
    Máš krásnou sbírku.

    OdpovědětVymazat
  2. sprchacov mas poriadne vela, ja som od Baley nikdy tolko ani nevyskusala :D ale mozno zacnem skusat nove vone, pretoze mas pravdu, ze su bezkonkurencne a sprchace aj telove mlieka od Baley vonaju fakt nadherne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jablečný peeling vypadá skvěle:) Jinak máš vážně skvělou sbírku, takovou bych taky ráda jednou měla!:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu hovorím parádna zbierka :)
    Ten Oriflame malinový je môj najmilovanejší :)

    OdpovědětVymazat
  5. balea gely nejčastěji také používám, ale když od někoho dostanu gely tak je to jiná značka, ale i s tím se spokojím. Jinak tělové mléka jsem také moc nepoužívala, ale od nivea tělové mléko do sprchy už nějaký měsíc používám pokaždé a doporučuju :)
    máš fakt hodně gelů:)

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo! máš jich opravdu dost! já radši svoje sbírky redukuji, protože pak zbytečně spoustu z nich vyhazuji, což je škoda!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...