sobota 1. února 2014

New in

Původně jsem šla do drogerie jen pro kaše pro prcka, ale to bych nebyla já, kdybych si něco navíc nepřihodila do košíku =D.

Od Baley jsem si vzala deodorant s mojí oblíbenou malinou, která nádherně voní a božsky voní i borůvka, o které jsem se vám už zmiňovala a právě jsem našla i krém na ruce a tělový krém s borůvkou, takže to taky bez rozmýšlení letělo do košíku.



Dále pak pískový lak GS Stars v odstínu 14 - blu imperiale a to je prostě nádherná barva! Dlouho jsem po něm pokukovala a konečně jsem si ho vzala. Je prostě nádherný. Pak jsem si vzala lak od Essence z limitky Beauty Beats v odstínu 02 - I'm backstage a to je krásná mint barvička, které mám moc ráda.

A poslední věcí je odlakovač od Essence z limitky Superheroes, u kterého jsem se dočetla, že by měl líp odstraňovat lak se třpytkami. Má takovou gelovou konzistenci a také obsahuje třpytky, ale ještě jsem ho nezkoušela, takže nemůžu posoudit, jestli lépe odstraňuje třpytivé laky, ale až vyzkouším, tak dám určitě vědět ;).

3 komentáře:

  1. hocico s vonou ovocia od Baley je uplne super, ked sa mi minie sprchovy gel, ktory mam, tak si chcem kupit ten s vonou cucoriedky, pretoze vonia fakt super :3
    pieskovy lak si uz musim nejaky kupit, ked pojdem na nakupy do Rakuska, pretoze u nas nemame skoro ziadny vyber :/
    o tom odlakovaci by si potom mohla napisat, ci naozaj funguje, pretoze ja neznasam odlakovavanie trblietok, takze keby fungoval, tak by som si ho urcite zadovazila.

    OdpovědětVymazat
  2. o tom odlakovači dej vědět, kdyby byl dobrý vzala bych si ho:) po všech pískových od GS se dívám, ale zatím jsem neodolala dvěma.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten deodorant mám a denně ho používám. Voní úžasně :3 a ten borůvkový krém mám taky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...