pondělí 17. února 2014

New in

Zase jsem byla na skok v drogerii (to je prostě mor pro mě =D ) a pár věcí jsem si do košíku přihodila. První je šampón od Syoss Keratin hair perfection. Ještě jsem ho tedy nezkoušela, ale po přečtení recenze jsem neodolala a koupila, tak snad mě nezklame. Další věc je také na vlasy a je jím bezoplachový sprej na vlasy od Gliss kur, který má obsahovat také tekutý keratin, tak jsem na něho též zvědavá a až je budu mít ozkoušené, tak napíšu recenze.

Tělové mléko do sprchy jsem taky chtěla vyzkoušet už strašně dlouho a konečně na něj došlo a musím říct, že je vážně skvělé! Opravdu jsem měla pocit jako bych se namazala po koupání krémem, i když jsem se nenamazala klasickým krémem, takže za mě palec nahoru a další palec nahoře je za krásné valentýnské balení krému, které jsem hledala až jsem nakonec našla.

Poslední věcí z drogerie je mýdlo na ruce od Baley, které krásně voní po třešních a silikonové košíčky na muffiny ve tvaru srdíček jsem koupila v Lidlu.

Pak tu mám i něco pro prcka. Je na to sice ještě brzo, ale přítel prckovi koupil tenhle krásný hrneček.

A jelikož byl Valentýn, tak já jsem dostala čokoládky, které byly výborné a mojí oblíbenou voňavku Miss O.


A já jsem mé drahé polovičce nechala udělat obrázek nás všech. Je to kreslené tužkou a jsem z něho nadšená (i přítel =D ) a je to vlastně spíš i takový dárek pro nás dva =).

9 komentářů:

  1. Tak s tělovým mlékem musím souhlasit, je vážně výborné.
    Těším se na recenzi toho spreje a šamponu, šampon jsem měla černý a ten u mě neobstál bohužel ..
    Obrázek je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gliss kur zbožňuju a zvlášť tyhle spreje od něj, nemůžu si je vynachválit :) naopak Syoss šampony mi vůbec nevyhovují a bohužel se mi po nich příšerně loupe pokožka. Ale vypadá moc dobře, tenhle jsem ještě neviděla :o)
    Tělové mléko do sprchy je super a ty krémy malé teď se srdíčky jsou děsně roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kdysi dávno, když to byla novinka, zkoušela jeden šampon Syoss a taky mi vůbec nevyhovoval, tak jsem jim teď dala ještě jednu šanci, tak uvidím. Třeba se za těch pár let zlepšili =).

      Vymazat
  3. Šampon mě taky po recenzích hrozně láká, ale zatím jich mám doma dost:) ale až mi dojdou tenhle bude další v mé koupelně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obrázek je fantastickej :)

    OdpovědětVymazat
  5. telove mlieko som mala a bolo celkom fajn, ta Nivea a valentinskym designom je velmi pekna a taktiez aj muffinove kosicky v tvare srdiecok. a obrazok je perfektny! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Syoss mi vyhovoval jen bezsilikonový kondicionér, jinak se moc nekamarádíme. Za to spreje Gliss kur jsou moje srdcovka. Hlavně ten černý :-)
    Krásný obrázek, všem vám to na něm moc sluší :-)

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  7. Keratinový šampon sa tiež chystám vyskúšať :) A niveu milujem, ale tú limitku som akosi prehliadla...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...