čtvrtek 13. února 2014

Samolepky na klávesnici

Když jsem na Ebay narazila na tyhle supr samolepky na klávesnici, tak jsem neodolala. Stály myslím něco kolem 100 Kč a výběr je veliký. Mají tam spousty motivů, takže si každý určitě vybere. 
Ze začátku to bude určitě o zvyku, protože samolepky jsou vystouplejší, takže než si to člověk "omaká" a pak to půjde =).








9 komentářů:

  1. Tak tohle vypadá moc pěkně!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak ty jsou moc hezký :) a co jsi zadala do vyhledávače? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zadala jsem tam keyboard stickers ;)

      Vymazat
  3. velmi pekne to je, ale mna by asi rodicia zabili, keby som si polepila notebookovu klavesnicu, takze to skusat nebudem :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsou krásný :3 jednu dobu jsem o tomto taky uvažovala, ale asi si to nechám až k novému notebooku :-D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Odkaz přesně na tyhle samolepky na klávesnici pls??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně na tyhle samolepky už nevim, je to dlouho, co jsem je objednávala a jak už jsem psala v předešlém komentáři, tak si do vyhledávání napiš keyboard stickers.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...