čtvrtek 27. února 2014

Sladký Design

Byla to láska na první pohled! Poprvé jsem tuhle krásku uviděla v Globusu a hned mě uchvátila svým vzhledem. Taková dokonalost. Nádhernější knížku jsem ještě neviděla... =D


Možná si říkáte, že jsem blázen, ale ne...zas tak vážné to se mnou není =D. Jen ráda peču (slané, sladké) a tahle knížka je pro mě jako dělaná. Navíc má nádherné ilustrace! Prostě pro mě svatý grál. Knížku jsem si nakonec ještě ten den, co jsem jí našla, objednala z internetu. V obchodě stála 599 Kč a ještě, že jsem si jí hned nevzala, protože na internetu jsem jí sehnala a 100 Kč levněji.

V úvodu se dozvíte, co v kníže najdete a tokové to "proč" a "jak". Na konci knihy jsou informace o samotné autorce.


ukázka ilustrací v knize




A vyfotila jsem vám i na ukázku pár receptů.




Recepty jsou rozdělené do 10 kapitol (Oslava jara, Narození miminka, Svatební den, Mamince, Zimní radovánky,...). Najdete tu variace na cupcakes, korpusy, sušenky nebo i cake pops. Hned jak mi knížka přišla, tak jsem listovala a listovala a kochala jsem se tou nádherou a už se nemůžu dočkat až se pustím do pečení! Pokud jste stejní nadšenci jako já do pečení, tak bych vám knížku určitě doporučila.




7 komentářů:

  1. Knížka je opravdu nádherná, kdybych měla k pečení takový vztah jako ty, beru ji hned taky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že knížka je nádherně dělaná!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná knížka :) a ty recepty vypadají luxusně :) Už se těším na Tvoje výtvory :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak pekné. Mám rada takéto obaly a knihy s ilustrovanými obrázkami. Fakt sladké. A aj tie fotky vypadajú lákavo a určite tak aj budú chutiť. A veľa šťastia pri pečení :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš to je krásná kniha! Vůbec se ti nedivím, že sis ji pořídila, protože je opravdu sladká <3 :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...