pondělí 3. února 2014

Tak zase trochu informací

Jak jistě víte, tak před časem jsem na blogu zrušila možnost přidávání anonymních komentářů. Ty jsem zase obnovila, protože věřím, že už se vše uklidnilo (no spíš doufám =D). S tím ale přichází další ALE. Na blogu nebudu zveřejňovat mé osobní věci a už vůbec né věci, které se týkají prcka. Občas třeba nějaký ten deníček napíšu, ale žádné detaily.

Proč to?
Protože na blog chodí i lidé, kteří mě nemají v lásce a čekají právě na tyto články, aby mi mohli napsat nějaký ten typicky anonymní komentář a já je tím přiživovat rozhodně nebudu. Dále jsem pak chodí i lidé, u kterých prostě nechci, aby věděli mé osobní věci, jak se mi daří nebo věci, které se týkají prcka. 

Doufám, že to mé čtenářky pochopí =). Každý má právo na soukromí a myslím, že na blogu jsem toho o sobě napsala až moc a tím bych už i přestala. Budu ráda, když tohle rozhodnutí budete respektovat a pokud by opravdu někoho zajímalo jak se nám třeba daří nebo co prcek, tak mi může napsat třeba na email, ale tím zase neříkám, že mi může každý napsat a já odpovím každému...to ne. Odpovím jen tomu, koho znám a vím, kdo to je a né, že najednou budu mít email od někoho, kdo je na mém blogu poprvé a podobné případy.

Mějte se krásně a vykročte do nového týdne správnou nohou =).

17 komentářů:

  1. Úplně Tě chápu a vím jak hnusný jsou anonymní komentáře.. myslím že tím si projde asi každý, jsou to jenom zlý a nepřející lidi, tohle prostě nemám ráda. V životě bych se nesnížila k tomu abych někomu takhle znepříjemňovala život a to co ho baví. To je nenormální, ale dnešní život bohužel takový je! Samozřejmě že na Tvůj blog budu chodit dál, sleduju Tě už hodně dlouho a nemíním přestat :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě tě chápu, chceš jen ochránit sebe a malýho před stupidníma lidma, co umí jen škodit. Ale budou mi ty články chybět. Ráda jsem četla a koukala na fotky malýho jak roste a jaké pokroky dělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda že si komentáře povolila ,tvůj blog čtu pravidelně a když jsem ti chtěla popřát hodně štěstí prckovi a tobě najednou to nešlo ,protože nemám žádný účet.Sice je škoda , že už prcka neuvidíme jak hezky roste ,ale naprosto to chápu, respektuji a upřímně říkám ,že já bych to udělala úplně stejně .Taky bych něchtěla ,aby mé dítě viděli i ti u kterých to nechci.Přeju tobě i prckovi hodně štěstí a těším se na ostatní články :) .

    OdpovědětVymazat
  4. Juj to je skoda:/ ale chapem to ja by som robila rovnako!

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  5. je skoda, ze uz nebudes pridavat clanky o malom, ale chapem ta :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem pro a naprosto tě chápu, to co si někteří anonymové dovolují je něco neuvěřitelného a jen co na ně pomyslím, hned jsem vzteklá jak pes :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-leden-2014.html

    OdpovědětVymazat
  7. všimla jsem si, že jsi komentáře povolila. Je to škoda, že už tady takové články nebudou, ale v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, mě to taky v celku mrzí, ale kdyby se jednalo jen o mě, tak neřeknu, ale když si někdo do pusy bere právě už i prcka, tak to jsem řekla, že ani omylem! Deníčky občas zveřejňovat budu, ale právě z nich vynechám prcka a tak.

    OdpovědětVymazat
  9. Hnusné komentáře ignoruj, pokud tebe nebo někoho jiného tvoje psaní naplňuje tak v tom určitě pokračuj, já rozhodně vidím že máš zpětnou vazbu že tvůj blog lidé čtou takže opravdu koukej jen na hezké komentáře ty ti opravdu něco dají, má to smysl ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já hnusné komentáře ignoruju pokud to už není přes čáru. Mě spíš víc vadí to, že by se věci ohledně mě a malého dozvídali lidé, u kterých nechci, aby to věděli a vím, že na můj blog chodí, tak proto to je...né kvůli anonymním komentářům, kteří mi napíšou, že jsem to a to. To je mi šumák ;).

      Vymazat
  10. Jé, to je škoda, články o Lukáškovi jsem měla nejradši, protože tě obdivuju, jak to zvládáš..:) ale naprosto tě chápu.. navíc si i trošku myslim, že by takhle malý děti neměly být takhle na internetu zveřejňovány, nikdy nevíš, kdo to vidí a jaký by to mohlo mít dopady.. a taky by mu to jednou nemuselo být příjemný, že je "celebritou":D bez své vůle.. ale budou mi chybět jeho fotky, jak roste...:)

    OdpovědětVymazat
  11. To je škoda, těšila jsem se, co se zase dozvím:( Nicméně je dobře, že už si uvědomuješ, jak internet je zrádný, že nemůžeš vše napsat a komentovat pod svou fotkou, protože se to časem dostane k lidem o kterých by sis to ani nepomyslela.
    Každopádně nic není ztraceno, pokud najdeš způsob, sílu a prostředky, jak si dodělat maturitu a další vzdělání, pokud s přítelem zůstanete, začneš pracovat a budeš se umět sama plně finančně postarat o malého, věřím, že se zase vše v dobré obrátí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, ty vážně nejsi normální =D. Tohle je např. právě kvůli tobě, ale chápu, že tvůj život není tak zajímavej a je to jen čistá závist ;)

      Vymazat
  12. Já mám náhodou velmi zajímavý život a závidět fakt nemám co, jen se na Tvém příkladu učím, jak vychovat/nevychovat děti ....
    Mám vysokou školu, úspěchy v práci, krásné bydlení bez hypošky, manžela, děti....a ...neznáme se osobně, asi si mě z někým pleteš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně se možná neznáme, ale díky tvému poslednímu komentáři jsem si to už konečně zjistila (má provokace se vyplatila a věděla jsem, že nezůstane bez reakce). Na každou, a teď mi mé čtenářky odpustí tento výraz, svini jako ty se vaří voda a díky tvé poslední reakci už vím, kam to polínko přiložit ;).

      Vymazat
    2. Já tedy netuším komu to polínko přikládáš, ale ať se dívám, jak se dívám...nic nevidím:)
      Netuším, zač jsem si vysloužila tvá zlá slova, vždyť jsem Ti jen popřála ať to s Lukáškem zvládnete....a to Ti přeju i nadále.

      Vymazat
    3. Ty moc dobře víš za co, tak si tady nehraj na nějakou chudinku ;).

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...