čtvrtek 13. března 2014

101 dalmations

Novinky od Essence jsou v plném proudu a vy jste je už určitě očíhly v drogeriích. Já se vždy těším na nové laky. Ostatní novinky mě až tak neberou a když jsem viděla tenhle lak, tak jsem byla štěstím bez sebe. Jde o lak od Essence v odstínu 22 black dress and white tie. Co vám k němu můžu říct...je ÚŽASNÝ! Já jsem ho dala přímo na nehet bez barevného laku pod ním, abych viděla jeho celou krásu =). Za mě má rozhodně jeden veliký palec nahoru, ale netěším se na odlakování =D.




5 komentářů:

  1. u nas novinky Essence nie su, z coho ma ide rozhodit od zlosti, ale cez vikend sa chystam do Rakuska, kde by ich uz mali mat, tak snad si nieco zaujimave kupim. ten lak vyzera dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tento lak jsem ještě neviděla :), vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá moc dobře, už jsem ho viděla, ale ještě ho nemám koupený, odlakování nezávidím, znám to :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...