pondělí 31. března 2014

Dermacol zpevňující tělový olej a zpevňující krém na poprsí

Dnes vám přináším recenzi na dva pro dukty od značky Dermacol z řady Enja. Bude se jedna o Zpevňující tělový olej s koenzymem Q10 a Zpevňující krém na poprsí a dekolt. Já jsem obdržela balíček, kde byli tyto dva produkty v sadě, ale můžete si je samozřejmě zakoupit a samostatně.



Zpevňující tělový olej
Provedení se mi moc líbí. Jak obal, tak hlavně oceňuji dávkování pomocí pumpičky. Nadávkujete si množství, které chcete a zbytečně vám nic neteče kolem. Olejíček má příjemnou parfemaci a barvu má takovou do žluta a je ho 150 ml.


Olejíček zatím používám měsíc. Nanáším ho na oblast bříška 2x za den. Jednou ráno a jednou večer. Abych řekla pravdu, tak za ten měsíc používání zatím nemůžu říct, že bych viděla nějaké extra velké rozdíly. Na druhou stranu, mám po něm pokožku hebkou a hydratovanou. V oficiálním popisu jsem se mimo jiné dočetla, že by se měl rychle vstřebávat. S tím bych zas tak moc nesouhlasila. Po aplikaci jsem měla docela dlouho ještě trochu mastné bříško, ale oblečení jsem naštěstí mastné od něho neměla. 

V používání budu určitě dál pokračovat, protože i kdyby nic jiného, tak mám pokožku hezky hydratovanou a pokud přijde i nějaký slibovaný účinek, tak to bude jenom plus, ale jak už jsem psala, tak zatím po měsíci užívání jsem nějaké změny nezaznamenala krom hydratace.



Zpevňující krém na poprsí a dekolt
Balení opět pěkné a dávkování je jako u běžného krému. Krém je spíše tekutější a zde mi parfemace už moc příjemná není, ale nic hrozného to není, co by se nedalo přežít =). Je ho 75 ml.


Stejně jako u tělového olejíčku po měsíci používání nevidím žádný rozdíl a i u něho budu nadále pokračovat v používání zda se slibovaný efekt dostaví. Tento výrobek používám jednou za den a to večer na prsa a celý dekolt a občas s ním natřu i krk. Hezky rychle se vsákne do pokožky, takže se můžu po chvilce hned obléknout a nikde nic nelepí.



Né že bych byla nějak skeptická ohledně těchto výrobků, které slibují zpevnění a zeštíhlení a podobné věci, ale zase pokud jen sedíte na zadečku a nic pro to neděláte, tak vás žádné krémy určitě nespasí. Buď to k tomu chce přidat ještě aspoň vyváženou stravu nebo pohyb. Neříkám, že by podobné krémy žádné účinky neměli, ale myslím, že se určitě nedají brát jako primární zdroj hubnutí či formování postavy. To ničím jiným než cvičením nedosáhnete. Tyto krémy vám v tom můžou jenom pomoct, ale neudělají to za vás.

Jak jsem řekla, tak k těmto výrobkům skeptická nejsem a ráda je zkouším, jestli v něčem pomůžou, ale to záleží už jen na každém z vás. Tyto dva výrobky můžete zakoupit na stránkách krasa.cz buď samostatně nebo v této sadě, kterou mám já.

A co vy? Máte nějakou zkušenost s podobnými krémy a olejíčky nebo na to vůbec nedáte?

1 komentář:

  1. ja som zatial nikdy podobne kremy nepouzivala, ani som nerozmyslala o tom, ze by som nieco take pouzila. ale mozno raz, ktovie.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...