pondělí 24. března 2014

New in

Tak jsem si tak říkala, že tyhle new in články budu dělat asi jednou měsíčně, aby to bylo vše v jednom. Prostě něco jako úlovky za březen, duben, květen a tak. Co vy na to? Dnes vám ale ještě ukážu jen pár novinek a další shrnutí bych udělal tedy na konci dubna za celý měsíc =).

V Rossmannu mají novou limitku od Essence, tak jsem si pořídila jeden lak v mint barvě, které mám moc ráda. Dále jsem pak ve stojánku se slavami našla dva laky z dřívější limitky též od Essence za krásných 29 Kč, takže jsem je tam nemohla nechat =D.


V DMku jsem našla úžasný krém na ruce s vůní lesních plodů. Je z limitky a byl tam už poslední (je mi jasné, že čekal na mě =D ). K němu bych řekla, že voní naprosto úžasně a vůně na rukou vydrží dost dlouho, takže si k nim pořád čichám. Úplnou náhodou jsem tam zahlédla i deodorant ve spreji také od Baley, který jsem čapla hned. Mám stejný sprchový gel a voní krásně, takže když jsem viděla i stejný deodorant, tak jsem ani chvíli neváhala.


A poslední věcí je kokosové tělové máslo, které je z Lidlu. Měli ho tam zrovna zlevněné, ale vpředu měli jen čokoládové a jedno mango. Obě jsem očichala a moc mi nevoněli, takže jsem hrabala a hrabala a jedno jediné úplně vzadu jsem našla! Hurá! =D Voní krásně, ale zatím jsem ho ještě pořádně nezkoušela, ale myslím, že zklamaná nebudu.


8 komentářů:

  1. Laky vypadají moc krásně, hlavně ten mint :)) ten krém na ruce jsem si kupovala někde v loni v létě :) a dala jsem ho mamce protože já sama mám mango :) a to kokosové máslo si každý chválí, Cien je za těch pár korun opravdu skvělá značka, nicméně já mám teď tělových mazadel opravdu dost :)

    OdpovědětVymazat
  2. To new in bude stačit vždycky za měsíc :) Koupi kokosového másla mám taky v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Essence laky mam rada a aj veci od Balea, ktore nadherne vonaju. vcera som bola v DM a privonala som si k sprchacu z nejakej novej limitky od Balea, ktory mal vonat ako more a naozaj tak vonal. uplne mi pripomenul leto, takze ked sa mi minie ten sprchac co mam, urcite kupujem ten z novej limitky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní věcičky! A to kokosové máslo musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Laky jsou krásné... celkově mi přijde, že má Essence moc krásné odstíny, nicméně mi absolutně nevyhovuje kvalita a za mě jedny z nejhorších laků...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě kvalitou nevyhovují jen ty colour and go od té doby, co se změnily. Ty menší byly o hodně lepší, ale tyhle novější stojí za prd, to jo, ale naštěstí ty z těch limitek jsou pro mě furt skvělý a držej mi stejně =).

      Vymazat
  6. Bloom me láčky jsem videla, nádherne, sladke odstíny, ale už mam tolik laku, ze mi bylo liro si nejaký koupit...to je jak mor:-))))

    OdpovědětVymazat
  7. stejný krém na ruce mám taky a vždy si jejich limitované edice koupím. Kokosové mléko už ten název by mě dostal a koupila bych si ho také, ale zatím mám dost.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...