pondělí 17. března 2014

"Pětka" =)

Dlouho se tu neobjevil článek na téma 5 věcí, které mi udělaly v poslední době radost, takže dnes je tu.

První věcí je můj nový Tangle Teezer! Lákal mě už hodně dlouho a konečně se dostal i ke mě. Když už jsem si tedy řekla, že si ho pořídím, tak jsem nechtěla jenom nějak jednobarevný a někde jsem ho viděla s ovečkou Shaun, takže to byla jasná volba, když jsem ho našla. Mám ho zatím jen chvilku, ale když jsem si s ním rozčesávala vlasy, tak musím říct, že opravdu o dost méně tahá vlasy, takže za mě palec nahoru =).



Dále tu pak mám jeden nádherný zápisník. Pro někoho možná zbytečnost, ale mě učaroval svojí dokonalostí. Koupit si ho můžete zde, ale mrkněte i na ostatní. Kdybych mohla, tak beru všechny. Jsou opravdu krásné.


Blbůstka do bytu, která vám zpříjemní den jenom pohledem. Tím jsou pro mě tyhle látkové kytičky, které mám na slote, když nemáme živé.


A konečně už mám kořenky! Jakou já z nich mám radost =D. Už mě nebavilo se dobývat do těch strašných skleniček od přesnídávek, takže Ikea mě zachránila.


A jak už to tak bývá, tak největší radost mi dělají věci pro prcka. Ať už to jsou hračky, oblečení nebo něco jiného. Teď jsem mu koupila jedny punčocháče s méďou, dvě bodýčka a nejlepší nakonec...prďáckou košili s tričkem, která se mi líbí nejvíc. Omluvte, že je to zmuchlané. Ještě jsem to neprala =D.




8 komentářů:

  1. Tenhle TT s ovčím motivem si chci pořídit dlouho, ale bůh ví, jestli si ho někdy objednám! :D
    Hrozně se mi líbí ty kytičky :)) a kořenky máme stejné, jsou moc fajn a hlavně za krásnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oblečení pro malého je nádherné!:) Tyhle mini oblečky vyloženě miluji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný tvar tangle teezeru jako ty akorát černo-růžový :), ale s ovečkou Shaun bych chtěla pořídit sestře, protože fakt super hřeben, kterej netahá :). Věci pro prcka jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. o tangle teezeru uvažuju ,všude jsou na něj skvělé recenze a ten tvůj je naprosto božíí :3 a ta košile s tím tričkem je nádherná prcek v ní bude strašně roztomilej jako,, velkej chlapák" :DD

    OdpovědětVymazat
  5. super veci, o tangle teezer som uz pocula, mozno si ho raz zaobstaram, ale zatial si vystacim s obycajnou kefou :D
    zapisnik je fakt krasny a veci pre maleho su ako vzdy roztomile :3

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné vecičky :D Juuj
    Tento hrebeň zháňam aj ja, ale zatiaľ sa bez neho zaobídem. Asi tak do Vianoc :D
    My mame tiež nové koreničky. Dreveno-sklené, ale ú omnoho menšie :D
    A ten zápisník je dokonalý - luxusný.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...