pátek 25. dubna 2014

Blogerský Tag

1. Který fashion blog ti přijde nejvíce inspirativní?
Nejsem zrovna sledovatel fashion blogů, takže nemám až takový přehled v této oblasti, ale moc se mi líbí Simči outfity ze Style Cookbook. Navíc na mě působí strašně mile a je mi taková sympatická.

2. Který z nejnovějších blogů tě za poslední dobu zaujal?
Nějak moc nemám přehled, který blog je novější a tak, proto sem konkrétně nikoho nenapíši. Když takový v nejbližší době najdu, tak ho sem dopíšu ;).

3. Foodblog, u kterého věčně slintáš?
Jednoznačně Chez Lucie. Několik receptů od ní jsem už vyzkoušela a vždycky byly výborné. Nad jejími dobrotami v článcích vždycky slintám a říkám si, že bych to taky mohla někdy vyzkoušet.

4. Jaký blog sleduješ nejdéle?
Co si tak vybavuji, tak nejdéle asi Miu z Kissbooku. Pamatuji si, že když jsem začínala, tak jsem na ní narazila úplnou náhodou a v té době jí vůbec neznala a už tehdy jsem si její články oblíbila.

5. Blog, na kterém se ti nejvíce líbí fotografie?
Tak zde mám jasného favorita...tedy favoritku a je jí Anna. Možná je to i tím, že je to norka, takže si na jejím blogu moc nepočtu, protože norsky opravdu neumím, ale její fotky mě okouzlili hned. Na většině je tedy ona, ale je naprosto nádherná. I jako holka říkám, že je opravdu krásná a na její fotky se dívám moc ráda.

6. Kvůli jakému blogu nejvíce utrácíš?
Tady asi nikoho konkrétně neuvedu. Nemám žádný blog, který bych vyloženě sledovala a podle něho si kupovala kosmetiku. To už spíš, že třeba někde na blogu něco zahlédnu a zaujme mě to, tak si to koupím, ale vyloženě jeden blog, kvůli kterému bych utrácela, nemám.

7. Jaký blog tě uklidňuje?
Já většinou relaxuji u blogu Romči a Kristýnky. Najde se tam od každého něco, takže u nich se vždy odreaguji a jen koukám a čtu.

8. Který blog ti přijde nejvtipnější?
Sem bych zařadila blog FakeArtist. Né, že bych se smála nad článkama, ale kolikrát mě dostávají jeho fotky, u kterých se někdy vážně směji. Navíc, co si budeme povídat...je to fešák =D.

9. Jaký blog s nail artem nebo laky máš nejraději?
Tak ráda mám určitě VeVe, Viennettku, Amy Grace a Judith. Snažila jsem se vybrat jen ty nej, ale samozřejmě ráda jich mám ještě mraky, ale to by byl seznam na několik stránek =D.

10. Nejoriginálnější blog?
Rozhodně Dandelijon. Pro mě nejoriginálnější blog, který jsem viděla. Každý článek je pro mě zajímavý a mimochodem má moc krásné fotky.

11. Na jakém blogu čteš nejraději recenze?
Nejčastěji čtu recenze asi u Rendy. Má tam spoustu kosmetiky, takže většinou najdu to, co hledám.

12. K jakému blogu máš zvláštní vztah?
Zvláštní vztah mám k blogu Péti. Nevím proč, ale objevila jsem jí nedávno a něčím mě zaujala a k jejímu blogu mám takový jiný vztah než k ostatním =).

13. U jaké blogerky nejvíce obdivuješ líčení?
Určitě u Petry. Moc se mi líbí její videa a její líčení se mi snad vždycky líbí. Jó, umět to jako ona, tak jsem v sedmém nebi.

14. Blog, jehož autora nejvíce obdivuješ?
Svým způsobem obdivuji ViVi. Obdivuji na ní to, že dokáže z obyčejných věcí nebo maličkostí udělat něco krásného a hlavně, že si umí užívat života nebo na mě to aspoň tak působí. Mám její blog moc ráda a vždy se těším, co nového vykouzlí.

15. Co bys vzkázala všem blogerů a blogerkám, kdyby to šlo?
Užívejte si blogování a neberte to jako něco, co musíte dělat, ale berte to naopak jako radost a pište svůj blog s chutí a ne s odporem, že musíte dneska napsat článek. Nenechte si zkazit radost z blogování anonymními závistivci, který umí kolem sebe jenom kopat a pamatujte, že lidi, kteří se schovávají za těmihle komentáři, mají problém samy v sobě a tím si to vybíjí na ostatních, takže je neberte vůbec vážně =)!

4 komentáře:

  1. Také mám ráda Vivi a její blog. Vždycky se těším na nové příspěvky. Jinak hezký tag :-) Měj se hezky :-)http://mlcoftw.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný Tag!!! Snad nebude vadit, když se inspiruji a také jej udělám :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovědětVymazat
  3. No jejeé, milá Izzie, blogger ma zaviedol sem k tebe a čo tu nevidím - môj blog zaradený medzi tvoje obľúbené? Mám radosť!:-) Veľmi ma to potešilo, naozaj:-), ďakujem!♥ Tak dúfam, že ťa to u mňa bude baviť aj naďalej a ja to idem zasa preskúmať tu u teba:-)).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...