sobota 5. dubna 2014

Giveaway o masku na černé tečky

Máme tu další giveaway, ve které můžete vyhrát 5 masek na černé tečky. Jedná se o tolik probíranou černou masku, která odstraňuje černé tečky na obličeji. Četla jsem o ní na tolika stránkách, že jsem si už řekla, že si jí taky musím objednat a protože jich mám víc a jeden balíček mi vydrží na 4-5 použití, tak vám jich taky několik dám =).


Takže tedy můžete vyhrát těchto 5 masek a stačí když:

1) budete mým pravidelným čtenářem přes google followers
 2) napíšete pod tento článek komentář s vaším emailem a tím, co byste rády měly v další giveaway
3) a když budete giveaway sdílet, tak můžete přidat druhý komentář s odkazem a tím i zvětšit šanci na výhru ;)
Výherkyni bude vybírat random.

Giveaway ukončím 30. dubna.
Hodně štěstí! =)

22 komentářů:

  1. Tak tu bych moc ráda vyzkoušela :)
    horseforevertogether@seznam.cz
    a pokud jde o další giveaway, nepřeju si nic určitého.. radost mi udělá vážně cokoliv ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Je úplně jedno co v další giveaway bude, potěší mě přece jen každá maličkost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, maska vypadá skvěle :) .. A příště bych ráda určitě nějaké překvapení :D

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Blog sleduji :)
    E-mail:VeruKru@seznam.cz
    O masce jsem už slyšela, tak jsem pak zvědavá na Tvoji recenzi a ráda bych ji vyzkoušela :).
    V Giveaway by se mi líbily nějaké laky na nehty :).

    OdpovědětVymazat
  5. Mail: cumanelka@seznam.cz
    Dala jsem i like na tvojí FB stránku....
    Moc ráda bych masky vyzkoušela :-)
    Ráda bych v tvé druhé giveaway viděla třeba nějaký laky na nehty , nebo nějakou paletku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pravidelným čtenářem jsem. :) V další giveaway by mě potěšila jakákoli kosmetika. :)

    lenisek01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám druhý komentář :-)
    sdílela jsem na twitter - https://twitter.com/cumanelka

    OdpovědětVymazat
  8. Sledujem a v ďalšej giveaway by som rada videla dáke voňavé kozmetické prekvapenie :)
    ada.basova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. sleduju..:)
    záleží na Tobě, co by jsi dala do další GA..:)
    valcikovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji tě všude :)
    Giveway je skvělá. Příště by se mi líbila jak už tu bylo zmíněno třeba nějaká paletka, řasenka či podobně :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
  12. Něco na černé tečky by se hodilo :D nikolik.v@seznam.cz
    V giveaway mě potěší skoro cokoliv, možná trošku víc dekorativka nebo nějaké značky, které jen tak sama nevyzkouším. Když se mi produkt nelíbí, tak se nezúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  13. nenávidím čierne bodky... :D
    v ďalšej GA by ma potešil nejaký lak na nechty, rúž alebo očné tiene.. :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    I maličkost udělá radost, to, co Tě napadne :). Třeba nějaká řasenka :)

    Hezký den :-*

    OdpovědětVymazat
  15. gfc Charlotte Adams, mia1210@seznam.cz ... třebááá rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  16. sledujem máš pekný blog:)
    tá maska je naj na svete už som ju mala a určite by ma výhra potešila, lebo je brutálna ! :D
    miriama.vargova121@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Lena.V5@seznam.cz
    Zrovna teď mě nic nenapadá, ale kdyby byli moc hezký laky na nehty, tak to by bylo skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  18. nejaké voňavučké telové mlieko
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. napríklad nejaký lak na nechty alebo rúž v nejakej nude,jemnej farbičke :))
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj super Giveaway :))

    No představovala bych si nejspíš nějaký ten lak na nehty, :)) Taky jsem maniak do laků, ale takovou sbírku bohužel nemám :)

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. treba rasenku
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji jako Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Je na tobě, jakou cenu zvolíš do soutěže, já bych uvítala třeba nějaký diář či knihu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...