pátek 11. dubna 2014

Insta

Po delší době opět přináším pár fotek z instagramu. Hezký víkend! =)

věnečky z odpalovaného těsta / úžasný recept / jaro / kosmetika pro prcka

 inspirace na velikonoce / nová limitka od Essence / cupcakes s krémem / novinka od Essence

capáčky pro prcka / bude mňamka =D / velikonoce / čapka pro bobana 

krásný večer ♥ / svíčky z Ikey / drobnosti z ebay / domácí cibulový chleba

opět kousek z jara / pudinkové šátečky / švestkový koláč / kytka od miláčka =)

8 komentářů:

  1. super fotky. cupcakes vyzeraju velmi pekne, tusim sa aj ja podujmem na to, aby som nejake upiekla. grilovanie milujem ♥, ciapka pre maleho je uplne krasna a ten slivkovy kolac vyzera tiez dost dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám že tu má někdo zálibu v pečení :) ! Ale já také :)) ty věnečky vypadají úžasně!
    Krém od Essence závidím, k nám tahle limitka vůbec nedorazila, musí krásně vonět a líbí se mi balení :) !
    Všechny fotky jsou krásné :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, uplně mě z toho honí mlsná !

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  4. samé mňamky, a takto nanoc som to nemala vidieť :D

    OdpovědětVymazat
  5. No ty seš tak šikovná, že pořád něco pečeš :). Ten recept máš vyzdobenej tak hezky, taky si udělám takovou kuchařku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej ;). Mě pak baví pečení ještě víc, když to mám takhle barevný =).

      Vymazat
  6. mnam ty dortiky a venecky a kolace a dobroty vypadaji skvele. a svicky z ikey?? juu kdy jsou kupovany? kdyz jsem tam byla ja, tak nemeli zadny, ze budou uplne novy, tak to uz jsou oni? jak voniiii? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme tam v polovině března ;). Mám s vůní jahody a šeříku a obě voní nádherně, ale hlavně ta jahoda je bezkonkurenční =).

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...