úterý 22. dubna 2014

Má sbírka laků

O tom jak si dělám přehled v lacích jsem psala tady, ale dnes vám ukáži přímo mé laky, jak je skladuji a jaké jsou mé nejoblíbenější.

Má menší sbírka laků se skládá ze 162 kusů. Z toho je 9 bezbarvých laků nebo péčí o nehty. Toť trochu čísel =D. Samotné laky skladuji celkem v šesti krabičkách z toho v jedné z nich mám vše na zdobení, kuličky, kamínky, třpytky, takové ty chloupky, štětečky a podobně. 



V nejmenší krabičce mám laky od Essence colour&go ještě v té starší variantě a pár už i v těch novějších lahvičkách. Už jsem to tu psala, ale ty novější se mi zdají horší. Mnohem radši mám ty starší prcky (taková miminka =D), protože co se týče vydrže, tak ty novější jsou prostě naprd. Nevím tedy jak teď, protože naposledy jsem si z téhle řady koupila lak někdy minulé léto (ještě jsem k další koupi nenašla odvahu), takže nemůžu posoudit, jestli se už nějak změnily nebo ne, ale zase musím říct, že mají krásné nové odstíny. Ještě v té samé krabičce mám zdobící laky s úzkým štětečkem.

V další krabičce mám laky taky od Essence, ale tam mám laky převážně z limitek a pak i ty, které mají normálně v nabídce, ale nejsou to ty colou&go. Musím říct, že třeba teď jak přišli s novinkami, tak jim musím dát palec nahoru, protože tam mají opravdu krásné laky a hlavně ty se třpytkami. 

V poslední době jsem propadla i lakům Jordana. Docela mě mrzí, že je nemají v drogeriích (nebo aspoň tady je nikde nemají), protože na to jak jsou levný, tak ho je v lahvičce hodně. Možná až moc. Mají krásné odstíny a u mě hlavně vedou ty se třpytkami...jak jinak =D i když se samozřejmě příšerně odlakovávají. Takže v další krabičce mám laky od Jordany a pár laků od Gabrielly Salvete a P2. Od GS mám převážně jen pár pískových, ale plánuji si je postupně koupit asi všechny =D.

Další krabičku okupují laky Catrice, Colorama, Essie ♥ a Miss Sporty. Od těchto značek laků moc nemám, aby měly každé svojí krabičku, proto jsem je dala takhle k sobě. Laky Catrice mám ráda a poslední dobou se mi víc a víc líbí jejich limitky. Lakům Colorama jsem na chuť moc nepřišla, proto mám také jenom 4 laky =D. Dva normální a dva z limitky Brocades. Těm jsem neodolala, protože jsou nádherný všechny, ale já mám jen červený a zlatý. Při psaní toho článku jsem zjistila, že ještě jeden lak okupuje tuto krabičku a tím je jediný lak od značky Gosh. Co se týká laků Miss Sporty, tak ty jsem dřív moc nemusela. Poslední dobou se mi líbí jejich odstíny, ale i tak mě moc neuchvátily a kupuji si je jenom když nutně potřebuji nějakou barvu nebo když se mi už opravdu líbí nějaká barva. No a Essie je moje srdeční záležitost. Prostě je miluji =D.

V další krabičce je už jen taková směska, kterou tvoří laky od NYC, S-he, Astor, Rimmel, Basic, Avon, Models Own, Color club a Sally Hansen. Většinou jsou to laky, které mám po jednom od dané značky nebo jich je jenom pár. Laky od NYC jsou docela fajn i za krásnou cenu. Laky od S-he mám 4 a z toho 2 mám už pomalu tak 5 let, jeden jsem dostala a jeden jsem koupila ve slevě. Mě tyhle laky vůbec neoslovily a nemám je ráda. Možná, že tyhle laky jsou dobré, ale ty co mám já, jsou naprosto strašné a neplánuji si další koupit. Navíc se mi vůbec nelíbí ty jejich hranaté lahvičky. Ty kulaté co měli dřív byli mnohem hezčí. Prostě mě k těmto lakům nic netáhne a v drogeriích stojan s touto kosmetikou přecházím a nevšímám si jí. Nemám ani nic z dekorativní kosmetiky od této značky.

V poslední krabičce mám věci na zdobení všeho druhu. Všechno to asi vypisovat nebudu a radši se mrkněte na fotky.





A tady jsou ještě mé bezbarvé laky a podkladové laky a jeden matný topcoat od Miss Sporty.

Tak a teď pro mě přichází ta nejtěžší část. Vybrat ty nej laky. Udělám to tak, že z každé krabičky, vyberu ty pro mě nej, protože kdybych měla vybrat komplet ze všech třeba nejlepší 3 laky, tak jich zaručeně bude víc =D. Pojedu postupně jak jsem krabičky vypisovala v článku.

Takže z miminek od Essence colour&go jsem vybrala tyto laky.
03 - cookies&cream, 53 - you belong to me, 78 - blue addicted

Další krabičku jsem rozdělali na dvě varianty a to, že jedny budou laky z limitek a druhé budou stále laky, které mají v nabídce.

limitky
Girls on tour 04 - tickets, please!, Be loud! 01 - not punky nor funky, Hugs&kisses 01 - more than words

08 - night in vegas, 22 - black dress and white tie, 17 - only purple matters, 20 - the bees and the birds 

Ze třetí krabičky to jsou tyto laky a první dva jsou pískové
P2 010 - a darable, GS Stars 14 - blue imperiale, Jordana 06 - fairy dust

Čtvrtá krabička má tyto favority.
Colorama Brocades - 220, Essie 99 - mint candy apple, Essie 285 - toggie to the top, Colorama - 80

Z krabičky "od všeho trochu" určitě vyberu lak od Sally Hansen 542 - cherry up, Models Own - dancing queen a NYC 238- MoMa

Tak a toť vše k mé sbírce laků. Když to tak vidím v těch krabičkách, tak mi to nikdy nepřišlo hodně, ale jak se tím člověk přebírá a vybírá, tak to dá pořádně zabrat.
Budu ráda, když mi napíšete kolik laků máte vy, jaké jsou vaše nejoblíbenější a jaké zase naopak propadáky jste objevily =).

8 komentářů:

  1. Taková velká sbírka! tolik laků bych doma klidně brala:)

    OdpovědětVymazat
  2. No když se tak zamyslím nad svou sbírkou, tak mám tak 12 laků :D Hodně jsem si oblíbila pískový lak od Gabriely Salvete a potom lak od bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je laků a jaké krásné! Mám co dohánět :o)
    Také chystám podobný článek.

    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. 162 lakov je teda poriadne vela, ja mam asi 30 a to uz mam pocit, ze ich mam dost :D nad tymto tvojim clankom sa absolutne rozplyvam, mas krasne laky. ja mam najradsej laky od Essence, mam ich aj najviac. novy vzhlad colour&go sa mi najprv vobec nepacil, ale myslim, ze som si nan uz zvykla. teraz maju celkom pekne nove farby, tak mozno si kupim nejake nove laky a urobim si radost :3

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná sbírečka, já mám asi 60 laků a taky je mám v krabičkách od LB :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pane jo ! :D
    Já jich mám jenom 31 :D ale zas tak často si nehtíky nelakuji, teď mám zrovna jenom průhledný lak od Essence :) !
    Hrozně se mi líbí ta zvířátková krabička, je nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  7. Páni tak to je tedy obrovská sbírka :) jeden hezčí než druhý. ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...