pondělí 28. dubna 2014

New in - duben 2014

Jak jsem slíbila, tak plním a dnes tu je článek new in za duben. Myslím, že takhle za celý měsíc je to lepší, takže se na to hned vrhneme =).

Jako první tu mám novinky od Baley a jsou to nové sprcháče z limitky (co na tom, že mám zásobu sprcháčů snad až do smrti =D ). Mám všechny tři a moc krásně voní. Marně sháním ještě tekuté mýdlo na ruce, ale to jsem nikde neviděla, tak snad na něj ještě narazím a mám ještě v plánu si koupit z této limitky tělový sprej.

Dále tu mám šampon taky od Baley s vůní fíků. Já mám tyhle šampony strašně ráda, protože jsou takové lehké na vlasy a nezatěžují je. Možná je to i tím, že tyhle šampony neobsahují silikony a navíc krásně voní.
Pak krém na ruce od Essence z limitky Cookies&Cream. Na tomhle krému mám ráda, že se hned vsákne a nemáte půl hodiny mastné ruce...to úplně nesnáším. Kupovala jsem si ho začátkem dubna a už ho mám skoro vypotřebovanej. Škoda, že byl poslední, když jsem ho kupovala jinak bych si vzala aspoň dva.

Ano, ani já jsem neodolala nové micelárce od Garnier. Strašně se mi líbí obal, vážně hezčí jsem neviděla, takže už za to má palec nahoře a další plus má za to, že je jí 400ml, takže vydrží dlouho. Zatím jsem jí jenom zkoušela, protože potřebuji dodělat jinou, ale už jenom z toho zkoušení jsem z ní nadšená =).

No a pak tu máme laky =D. První dva jsou také z limitky Cookies&Cream  od Essence v odstínu 03 - last night a cookie saved my life a 04 - macaron, c'est bon!. Další dva laky od Essence jsou ze starších limitek. Jeden z limitky Love letters v odstínu 02 - i got a crush on blue! a druhý z Beauty Beats v odstínu 01 - baby, baby ooh!.
Pak tu mám lak Space dust od Rimmel, který je pískový v odstínu 004 - luna love a druhý z kolekce Rita Ora 203 - lose your lingerie.
Posledním lakem je novinka od Gabrielly Salvete lak Sugar v odstínu 02 - sweetheart. Tento lak a pískový lak od Rimmelu jste mohli vidět už na instagramu ;).

Úplně posledními laky pro tento měsíc jsou laky O.P.I., které jsou z kolekce Euro Centrale, kde je každý lak inspirován architekturou a stylem států centrální Evropy, a to České republiky, Maďarska, Polska a Rumunska. Jsou to moc krásné barvy a teď na jaro se hodí báječně.

Mám tu i něco pro prcka, a to tuhle sadu od Biodermy, která obsahuje jemný sprchový gel, zklidňující, zvláčňující a hojivý krém na opruzeniny a výživný a ochranný krém. Každá lahvička má 15 ml.

Z Ebay jsem si objednala tyto dva náramky. Je to samozřejmě bižuterie a každý stál jeden dolar, takže neber to =D.

A úplně poslední věci jsou domácí balerínky z Globusu a dvě pyžama z Lidlu s Hello Kitty a Snoopíkem =). Omluvte prosím zmačkání, ale zrovna jsem je vyprala a ještě nevyžehlila.

8 komentářů:

  1. super veci! :) sprchace od Balea som vonala, fakt vonaju super, ale nevedela som sa rozhodnut, ktory si zobrat :D ale niektory z nich by som urcite chcela.
    laky su vsetky velmi pekne, rozmyslala som, ze si kupim nten od Essence v odtieni macaron, c'est bon! ale zatial som sa k tomu akosi nedostala.
    a krasne naramky aj pyzamka :3

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi že je někdo stejně ujetý na sprcháče jako já :D !
    Jinak Ty jsi vážně "Lakofil" :D jinak už se to nedá říct, moc se mi líbí ty laky od O.P.I, můžu se zeptat odkud jsou, popřípadě kde se dají sehnat? A pyžamka jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lakofil je možná (spíš určitě) trefný =D. Hlavně asi tak polovinu laků jsem ještě neměla ani na nehtech, ale další a další musí být =D. Konkrétně tyhle laky O.P.I. jsem koupila na aukru, ale dají se sehnat i na parfums.cz. krasa.cz, rajnehtu.cz a ještě třeba shop.nailstore.cz, ale když si je dáš do vyhledávače, tak určo najdeš ještě další stránky ;). Jinak jestli myslíš konkrétně tuhle kolekci laků, tak nevím, jestli je ještě někde v prodeji, protože to je kolekce na léto, ale z minulého roku, takže nevím, jestli se ještě někde normálně prodává. Každopádně pokud bys jí nenašla, tak se mrkni teď na novou kolekci Brazil. Ta je úžasná a váhám, jestli si jí ještě taky nekoupím =D.

      Vymazat
    2. Blázínku :D
      Děkuju moc :)

      Vymazat
  3. Ty pyžama jsou úžasný a náramky bych taky hned brala :). A těch laků zase :D

    OdpovědětVymazat
  4. Balea sprchace zavidim, chci taky a k nim i mleko, ale zasoby mam taky velky:D Ty pyzama jsou krasny, muzu se zeptat za kolik byly?
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé stálo nějak kolem 220 Kč ;).

      Vymazat
  5. To pyžámko jsem si tam chtěla koupit, ale už ho neměli což je škoda ,protože je naprosto božžíííí..... k těm novým sprcháčům jsem čuchala :D, voní skvěle ,micelárku dodělávám od vichy ,ale pak možná zkusím tuhle :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...