pondělí 19. května 2014

Co dělá mě mnou? Tag

Kolik měříš?
Měřím 172 cm.

Kolik Ti je let?
Za chvilku 21 =D.

Kdy ses narodila?
5. června 1993

Máš nějaké piercingy/tetování?
Nemám ani jedno.

Existují nějaké potraviny které nemusíš?
Kopr, houby, ňamky ve stylu mozeček, krky, žaludky, srdce, játra a tak.

Jaká je Tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
Glitter stained dress - Amy & Ellen. Krásná písnička =).

Jaké jsou Tvoje záliby?
Tak samozřejmě můj syn a ve volných chvílích blog. Moc času teď pro sebe nemám.

Zlato nebo stříbro?
Stříbro.

Rtěnka vs. lesk na rty?
Lesk na rty.

Zima nebo léto?
Rozhodně léto!!! =)
  
Máš akné?
Naštěstí ne a nikdy jsem jím moc netrpěla.

Je Tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Pleť mám smíšenou. Čelo a bradu mám spíše mastnou a tváře suché.

Máš pihy?
Pár pih bych našla sem tam na těle jinak ne.

Jaká je Tvá velikost bot?
Velká =D. Mívám buď 39 nebo 40...jak kde a co.

4 komentáře:

  1. Vůbec bych neřekla že jsi tak vysoká :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem vždycky chtěla mít tak 165 =D, abych s podpatkama nevypadala jak žirafa a ono nic =D =D.

      Vymazat
    2. Já měřím pouze 164 cm a závidím vysokým holkám dlouhé nohy :D ! Nevybereme si viď :)

      Vymazat
  2. vnutornosti tiez nemusim :D ale huby mam rada.
    taktiez mam rada leto, len by predsalen nemuselo byt skoro 40°C v tieni, ako skoro vzdy byva. to uz je trochu neznesitelne.
    a tiez nosim topanky tak velkosti 39-40. v niektorych topankach vyzeraju moje nohy ako plutvy :D som dlho ani nevedela, ze mat nohu 39-40 je tak hrozne vela, az kym som nezistila, ze vacsina mojich spoluziacok nosi topanky velkosti 37 :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...