úterý 13. května 2014

Insta

trdelníky / koláč s krémem a mandarinkami / vločkový koláč s malinami (božská ňamka) / mini pizzy

Kdybyste měli třeba zájem o recept na nějakou ňamku, kterou tu uvidíte, klidně napište, já ho ráda předám dál ;).

essence s kuličkami / O.P.I / Rimmel / Gabriella Salvete

cupcakes s duhou / cupcakes / bílé tulipány / růžové tulipány


prckovo nová lahvička / avokádová pomazánka / můj první den matek ♥ / nejhezčí obálka Apetitu

kokosový olej - zázrak pro mé vlasy a navíc krásně voní / krém na ruce s dokonalou vůní / krém na ruce Balea / borůvkový krém

nejbáječnější čaj na světě / pozornost od DMka =) / letos jsem si zavedla  blog planner / pečení na Velikonoce

12 komentářů:

  1. Týjo, koukám že tu také někdo rád peče, já bych pekla až bych brečela jenže teď Pája není ve formě tak nevím kdo by to jedl, ale na trdelíky se chystám také. Docela by mě zajímal ten recept na ty bílé cupcakes :) !
    Laky jsou nádherné a ten krém Balea vypadá nádherně, u nás jsem ho nikde neviděla :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo peču moc ráda a až teď jsem si všimla, že máme shodu jmen =D. Můj Pája je naštěstí ve formě snad pořád, tak to má kdo jíst =D. Jinak recept na ty cupcakes:
      85g rozpuštěného vychlazeného másla
      2 vejce
      200ml mléka
      140g cukru krupice
      vanilkový cukr
      250g hladké mouky
      1 lžička prášku do pečiva
      1 lžička jedlé sody
      Já jsem do toho přidala ještě několik lžiček kakaa, aby byly tmavé jak jsem na ně dávala ten světlý krém, ale to už záleží čistě na tobě, co si k tomuhle základnímu těstu přidáš ;). Třeba kousky čokolády nebo ovoce, prostě cokoliv tě napadne.
      A krém je jednoduše z pudinku a másla. Na jednu kostku másla uvaříš dva vanilkové pudinky, ale v polovičním množství mléka, takže na dva to je 500ml mléka, aby byl hodně hustý. Máslo i pudink musíš mít v pokojové teplotě, protože kdyby si měla studené máslo a teplejší pudink, tak se ti to zdrcne. No a pak nejdřív ušleháš máslo s cukrem (podle chuti) do nadýchané pěny a pak postupně přidáváš pudink a je hotovo. Já osobně tenhle krém miluju a mohla bych ho jíst po kilech =D.

      Vymazat
  2. Ty tulipány sou krásný! A trdelníky jsou domácí? Pokud ano, tak by mě zajímal recept :)) Doufám, že sis svůj první den matek užila! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, domácí =). Recept: 2 žloutky, 2,5 hrnku polohrubé mouky, 70 g tuku na pečení (hera), 3 lžíce moučkového cukru, 1 hrnek vlažného mléka, 1 kostka droždí nebo sáček sušeného droždí. Ze surovin vypracuješ těsto a necháš ho hoďku kynout. Pak si těsto rozdělíš na 7 dílů a z těch vyválíš dlouhé proužky a každý pak otočíš třeba kolem zavařovací sklenice, ale tu obal alobalem ;). Pak je potřeš bílkem a vyválíš ve skořicovém cukru. A pečou se 15-20 minut při 180°C.

      Vymazat
    2. Děkuju moc! o víkendu vyzkouším :)

      Vymazat
    3. Nemáš zač a ať se povedou ;).

      Vymazat
  3. Wow this looks so yummy :) and your nails are amazing!! always look forward to your blog posts :)
    have a great day

    www.shaunasharp.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm, tolik dobrůtek, ty cupcaky vypadají úžasně :). Taky miluju čaje pickwick

    OdpovědětVymazat
  5. mnam, vsetko jedlo vyzera uplne uzasne ♥
    a aj nechtiky mas krasne :3

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, ani nevím, co se mi líbí nejvíce! Asi ty cupcakes! :))
    A nehtíky!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...